Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی ستاره تیم فوتبال استقلال گفت: می‌توان ادامه لیگ را بدون تماشاگر برگزار کرد، ولی اینکه بدون ادامه دادن لیگ، تیمی را قهرمان اعلام کنیم، درست نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی کریمی ستاره محبوب هواداران استقلال در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال در فصل جاری اظهار داشت:

ما شرایط خوبی داشتیم تا اینکه سرمربی تیم جدا شد و تا انتخاب آقای مجیدی چند امتیاز مهم از دست دادیم و این موضوع باعث شد از نظر روحی و امتیازی کمی عقب بیفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه هم با پیش آمدن ویروس کرونا، لیگ تعلیق شد و باید ببینیم در ادامه چه می‌شود.

وی در خصوص شرایط بزیکنان در این روز‌ها گفت:

به خاطر کرونا این روز‌ها ما هم در خانه تمرین می‌کنیم تا سریعتر این روز‌ها بگذرد و سلامتی به جامعه برگردد. هرچند که تمرین انفرادی با تمرین گروهی یکی نیست، ولی ما هم مثل همه مردم در پویش در خانه بمانیم، شرکت داریم.

هافبک استقلال ر پاسخ به این سوال که سرنوشت لیگ چه می‌شود گفت:

از نظر من، چون تیم‌ها هزینه کرده‌اند و بخشی از لیگ هم سپری شده، در صورتی که در یک ماه پیش روی مسئله کرونا حل شود، می‌توان بعد از یک فرصت حدودا یک ماهه برای آماده‌سازی تیم‌ها، ادامه لیگ را برگزار کرد. با این‌حال اگر موضوع کرونا در روز‌های پیش روی حل نشود، بهتر است امسال را از تقویم در بیاورند، انگار وجود نداشته است.‌

وی تصریح کرد:

احتمالا لیگ‌های دیگر هم همین کار را بکنند. در کشور ما خدا را شکر شرایط نسبت به اروپا بهتر است و مردم خیلی رعایت می‌کنند. همانطور که گفتم اگر تا یک ماه دیگر شرایط خوب شد، می‌توان ادامه لیگ را بدون تماشاگر برگزار کرد، ولی اینکه بدون ادامه دادن لیگ، تیمی را قهرمان اعلام کنیم، درست نیست.‌

کریمی در خصوص بهترین خاطره خود از سال ۹۸ گفت:

گلی که به پارس جنوبی زدم خیلی خوب بود و اعتماد به نفسم را برگرداند. گل مهمی در تمام دوران فوتبالم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال علی کریمی لیگ برتر روز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی که به عنوان یکی از مدعیان سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود، ۶ دیدار حساس و فینال گونه تا پایان مسابقات دارد. نساجی در هفته بیست و پنجم باید در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رو در روی ذوب آهن قرار گیرد.

نساجی برای این بازی می‌تواند از محسن کریمی مهاجم تازه به خدمت گرفته خود استفاده کند. این بازیکن پس از جدایی از خوشه طلایی ساوه در تمرینات نساجی حضور یافت و پس از تأیید ساکت الهامی با این باشگاه قرارداد امضا کرد و همراه با سایر بازیکنان به تمرین می‌پردازد.

کریمی که سابقه بازی برای استقلال تهران را هم در کارنامه خود دارد در صورت صلاحدید الهامی می‌تواند در دیدارهای باقی مانده به میدان برود. قرارداد این بازیکن تا پایان فصل است و در صورت رضایت کادر فنی تمدید خواهد شد.

تیم‌های نساجی و ذوب آهن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند.

کد خبر 6089902

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم