Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:09:57 GMT

تاریخ پایان سال تحصیلی تا آخر فروردین ماه اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۵۶۹

تاریخ پایان سال تحصیلی تا آخر فروردین ماه اعلام می‌شود

میرحمایت میرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات با وزرای آموزش و پرورش و علوم و تحقیقات، اظهار داشت: بر اساس مباحث مطروحه مقرر شد که وزارت آموزش و پرورش تا آخر فروردین ماه تاریخ پایان سال تحصیلی به ویژه امتحانات نهایی دانش‌آموزان را اعلام کند.

وی ادامه داد: همچنین طبق اعلام سازمان سنجش، ۲۰ روز پس از برگزاری آخرین امتحان نهایی آمادگی لازم برای برگزاری کنکور سراسری مانند سال‌های گذشته وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: همچنین قرار است هفته آینده کمیسیون آموزش و تحقیقات و شورای سنجش و پذیرش دانشجو جلسه‌ای در این باره داشته باشند.

کد خبر 4894241 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان سنجش کمیسیون آموزش و تحقیقات کنکور سراسری ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی حسن روحانی علی لاریجانی سپاه پاسداران ایالات متحده آمریکا سال جهش تولید ایران اسحاق جهانگیری سید عباس موسوی حجت الاسلام حسن روحانی مجلس یازدهم دولت دوازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: از این تعداد هزار و 280 از طریق ماده 28 و  200 نفر دانشجویان متعهد خدمت هستند،این در حالی است که مجوع معلمان جذب شده در سال گذشته  800 نفر بوده است.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه دولت برای حل مشکل کمبود معلم به دانشگاه فرهنگیان را تقویت کرده است گفت:با ورود دانشجو معلمان در سال تحصیلی 1404 – 1405 مشکل کمبود معلم در آموزش و پرورش  رفع خواهد شد.

وی با اشاره کمبود کلاس درس بویژه در شهر بیرجند گفت:در سال تحصیلی گذشته  ساخت طرح های خوبی با کمک 320 میلیارد تومانی خیران و همچنین اعتبارات دولتی آغاز شده که امیدواریم  100 کلاس تا مهرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همچنین با اشاره به آغار ثبت نام کتب درسی میان پایه ها بصورت گروهی و فردی گفت: در خواست ما این است که والدین در زمان دریافت کارنامه،هزینه کتب و بیمه را پرخت کنند تا گروهی ثبت نام کنند.

دیگر خبرها

  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • مدارس کانکسی در زنجان به حداقل ممکن رسیده است
  • اضافه شدن هزار و ۴۸۰ نیروی جدید به آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان