Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:28:03 GMT

۲۰ هکتار از تپه پیرچنار سنندج جهت آبیاری لوله گذاری شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۷۱۸

۲۰ هکتار از تپه پیرچنار سنندج جهت آبیاری لوله گذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، شرمین شریفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران استان کردستان، اظهار داشت: توسعه فضای سبز به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌های در ارتقای رفاه و سلامت جامعه از اولویت‌های سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج است.

وی با بیان اینکه در همین راستا برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی در طول سال انجام می‌شود، افزود: به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری سپاه در ۲۰ هکتار از تپه پیر چنار به عنوان یکی از نقاط عملیاتی حدود ۴ هزار نهال کاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادامه داد: بادام تلخ، ارغوان، افرا، زبان گنجشگ و چند گونه درختی دیگر از گونه‌های کاشته شده در این نقطه بوده است.

شریفی با بیان اینکه قطعاً نگهداری از فضاهای سبز از ایجاد آن مهمتر است، یادآور شد: آب مورد نیاز برای آبیاری این تپه از آب چشمه روبروی تپه تامین می‌شود.

وی بیان کرد: برای انتقال آب به این نقطه عملیات لوله‌گذاری با استفاده از دو هزار و ۴۰۰ متر لوله ۷۵ میلیمتر ۱۰ بار، دو هزار و ۴۰۰ متر لوله ۳۲ میلیمتر ۱۰ بار، ۲۰۰ متر لوله ۶۳ میلیمتر ۱۰ بار، دو عدد پمپ کفکش دو اینچ، ۲۵ عدد رایزر و دو عدد منبع ۳۰ متر مکعبی پلی اتلین انجام شد.

کد خبر 4894160

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سنندج کاشت نهال و درخت سنندج ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر فاصله گذاری اجتماعی ایلام شهرکرد گرگان طرح غربالگری بیرجند روز طبیعت بارش باران ماسک طبی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است

به گزارش خبرنگار مهر؛ مصطفی سلیمی مفرد عصر یکشنبه در بازدید از طرح‌های آبیاری قطره‌ای نخیلات آب‌پخش اظهار داشت: طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند یک اجماع استانی برای تأمین اعتبار پروژه و همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله اداره آب منطقه‌ای و سازمان جهاد کشاورزی به منظور اجرای با کیفیت آن است.

وی در خصوص نحوه تأمین اعتبار این طرح اظهار کرد: در حال حاضر طرح تحول نخیلات و اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش دارای اعتبار ملی است اما در سال گذشته تنها ۵۰ درصد اعتبار آن (حدود ۶۰ میلیارد تومان) تأمین شده و همین موضوع منجر به کند بودن روند پیشرفت پروژه شده است.

سرپرست بخشداری آب‌پخش در پایان خاطر نشان کرد: اجرای سریع و باکیفیت این پروژه نیاز به همدلی و هماهنگی بین همه مسئولان استان بوشهر دارد و در کنار اعتبار ملی، اعتبار استانی نیز باید برای آن در نظر گرفته شود.

کد خبر 6091528

دیگر خبرها

  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • آیا از لوله سیاه آهنی برای مصارف کشاورزی می‌توان استفاده کرد؟
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • آیا می توان گیاهان را به صورت خودکار آبیاری کرد؟
  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در شهرستان سنندج
  • انهدام باند قاچاق کبک‌های وحشی در سنندج