Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بعد از یک دوره وقفه و تعطیلی بیش از یک ماهه به دلیل شیوه ویروس کرونا با پایان یافتن غربالگری بسیج جامعه پزشکی کشور، امروز، سه‌شنبه، نوزدهم فرودین ماه برگزار شد. تاریخ انتشار: 10:03 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۶۱۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی بسیج جامعه پزشکی کشور، باتوجه به این که بنا بر توصیه ستاد ملی مبارزه با کرونا برای جلوگیری از اشاعه ویروس کرونا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی تشکیل نمی‌شد، بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن رایزنی با مسئولان امر در نظر گرفت تا با استفاده از آزمایشگاه بیولوژیکی سیار خود که در روز‌های گذشته رونمایی شد، به غربالگری ۲۷۰ نماینده مجلس و دیگر کارکنان پارلمان بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ایجاد محدودیت خروج از منزل برای پایتخت نشینان شدنی است/ بررسی پیشنهاد شورای شهر در روز سه شنبه

نتیجه چنین اقدامی، انجام تست‌ها و آزمایشات فشرده با حضور پزشکان و نیرو‌های بسیج جامعه پزشکی در ساختمان مجلس و در نهایت ارائه لیستی از نمونه‌های مثبت و منفی بیماری کووید ۱۹ به ساختمان اداری پارلمان بود؛ بنابراین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز درحالی بعد از بیش از یک ماه دوباره تشکیل شد که نمایندگان و سایر کارکنان آن توسط آزمایشگاه بیولوژیک سیار بسیج جامعه پزشکی کشور غربالگری شده اند و خوشبختانه نسبت به این حضور حداکثری جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی ویروس کرونا بسیج جامعه پزشکی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد