Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-برادر محسن قاسمی می‌گوید تاکنون ۳۰۰ میلیون تومان برای درمان وی هزینه کرده‌اند.

مرتضی قاسمی در گفت‌وگو یی اظهار کرد: با تلاش و هماهنگی علیرضا دبیر با رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی محسن از بیمارستان خصوصی لاله به بیمارستان دولتی آیت‌الله طالقانی منتقل شد.

وی ادامه داد: سطح هوشیاری محسن در حال حاضر ۸ است اما حرف نمی‌زند، نمی‌تواند غذا بخورد و یا بلند شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی یادآور شد: تا الآن خودمان خرج برادرم را داده‌ایم و حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرده‌ایم و کمک هیچ ارگانی به دست ما نرسیده و محسن بیمه هم ندارد.

وی گفت: رئیس فدراسیون کشتی در صحبتی که با من داشت تأکید کرد از محسن حمایت می‌کند.

قاسمی افزود: آقای دبیر گفت هر کاری که لازم باشد برای ادامه درمان محسن انجام می‌دهد و به صندوق حمایت از قهرمانان و کمیته ملی المپیک نیز نامه زده ‌است.

وی گفت: از تمام کسانی که در این مدت به ما لطف داشته و کمک کرده‌اند تشکر می‌کنم و امیدواریم برای ادامه درمان محسن ما را یاری کنند.

به گزارش ایسنا، محسن قاسمی که سابقه قهرمانی آسیا در وزن ۷۵ کیلوگرم و قهرمانی جام جهانی کشتی فرنگی به همراه تیم ملی را در کارنامه دارد، ۱۰ بهمن برای ترک اعتیاد به کمپی در بروجرد می‌رود اما چند روز بعد در آنجا مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد و به کما می‌رود و اوایل امسال از کما خارج شد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد

دیوان پادشاهی سعودی امروز (چهارشنبه) از انتقال «سلمان بن عبدالعزیز» به بیمارستان خبر داد.

به گزارش مشرق، دیوان پاشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد: ملک سلمان بن عبدالعزیز آل سعود برای انجام آزمایش‌های معمول به بیمارستان ملک فیصل منتقل شد.

در این بیانیه به جزئیات بیشتری اشاره نشده است.

پادشاه عربستان پیش از این نیز چند بار به بیمارستان منتقل شده بود.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • توفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پادشاه عربستان به بیمارستان منتقل شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان