Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: قرار زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا ریشه‌کن کردن کامل ویروس کرونا در کنار مردم است. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: حفظ و سلامت جان مردم در بحران کرونا ویروس اولویت نخست سپاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: قرار زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا ریشه‌کن کردن کامل ویروس کرونا در کنار مردم است.

شاکرمی با عنوان اینکه سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام با حضور فعال و جهادی در کارگروه‌های استانی مبارزه با کرونا در خدمتگزار به مردم لحظه‌ای غفلت نکرده است افزود: اقدامات خوب و تأثیرگذاری در حوزه‌های «رصد و پایش»، «بهداشت و درمان»، «نیروی انسانی»، «اطلاع‌رسانی و افکار عمومی»، «پشتیبانی» و کارگروه «رفع آلودگی و گندزدایی» توسط سپاه در استان انجام شده است.

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از 1347000 نفر در جهان +جدولدعایی که پیامبر(ص) در شب نیمه شعبان می‌خواند/ ترس از کرونا ما را از اعمال ماه دور نکندحاشیه‌ای از اولین جلسه کرونایی مجلس| انتقاد پزشکیان از غیبت 3 عضو کابینه

وی گفت: مردم و سلامتی آنان اولویت سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام بوده و در این راستا هر تلاشی که منجر به کاهش آلام مردم شود را با دل و جان به انجام می‌رسانیم.

شاکرمی تصریح کرد: راه‌اندازی نقاهتگاه در مرکز استان با 400 تخت آماده به کار بودن بیمارستان صحرایی و به‌کارگیری روزانه بیش از 1700 نیروی بسیجی را یکی دیگر از اقدامات مستمر سپاه برای مقابله با کرونا است.

وی گفت: راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک و متوسط برای تولید ماسک و گان از دیگر اقدامات انجام شده توسط نیروهای بسیجی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان‌های استان ایلام است که فقط در شهرستان مهران روزانه 12000 ماسک تولید می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) در پایان با بیان این‌که سپاه پاسداران تا آخرین لحظه همراه ملت خواهد بود، خاطرنشان کرد: تمام اقدامات انجام شده و در دستور کار سپاه در بحث مقابله با شیوع کرونا همسو با برنامه‌های مسئولان ارشد وزارت بهداشت و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا تدوین و اجرایی می‌شوند.

انتهای پیام/861/ح

 

R7718/P/S6,52/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا سپاه امیرالمؤمنین ع سپاه پاسداران استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکل های دانشجویی غرب خراسان رضوی، دیدار و گفت‌وگوی صمیمانه انجام داد.

بنابر روایت مهر، در جریان این دیدار، نشان عالی سربداران از طرف دانشگاه «حکیم سبزواری» و به نیابت از مردم دیار سربداران، به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهت قدردانی از عملیات تنبیهانه «وعده صادق» اهدا شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899186

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم