Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@06:57:09 GMT

کارمندان باشگاه چلسی اخراج نمی‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۸۹۵۵

کارمندان باشگاه چلسی اخراج نمی‌شوند

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیوع ویروس کرونا باعث شده رقابت‌های مختلف ورزشی از جمله لیگ‌های معتبر فوتبال جهان لغو و به زمان دیگری موکول شوند.

باشگاه چلسی انگلیس اعلام کرد، با وجود همه اتفاقات رخ داده به دلیل شیوع ویروس کرونا، هیچ کدام از کارمندان و اعضای این مجموعه اخراج نخواهند شد و حقوق تمام پرسنل به طور کامل پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزش دنیای ورزش تیم فوتبال چلسی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر

 گراهام پاتر فصل آینده به دنیای مربیگری باز می‌گردد. 

طرفداری | پس از گزارش رسانه‌های هلندی مبنی بر ملاقات مدیران آژاکس و گراهام پاتر، این موضوع در انگلیس تایید شد. 

به گزارش گاردین؛ آژاکس به گراهام پاتر علاقه‌مند است و تمایل دارد با انتصاب او، بار دیگر جایگاهش را به عنوان بزرگترین باشگاه هلند پس بگیرد. پاتر در لیست منچستریونایتد برای جانشینی اریک تن هاخ هم حضور دارد و قصد ندارد عجله کند. با این حال، سرمربی سابق چلسی و برایتون از فرصت همکاری با آژاکس استقبال کرده و مشکلی برای مربیگری در خارج از کشورش ندارد. او در سال 2011 ریسک هدایت اوستروند را برعهده گرفت و پس از قرار دادن این تیم بر بام سوئد و بازگشتش به اروپا، راهی سوانسی شد. پاتر به خونسردی و هوشمندی شناخته می‌شود و به خاطر تاکتیک‌های نوآورانه‌اش مورد تحسین قرار گرفته است. او پس از پیوستن به برایتون در سال ۲۰۱۹، سبک بازی این تیم را متحول کرد و عملکرد درخشانش در آنجا، توجه چلسی را پس از اخراج توماس توخل در ابتدای فصل گذشته جلب کرد. با این حال، حضور پاتر در استمفوردبریج مطابق انتظارها پیش نرفت و او در ابتدای آوریل ۲۰۲۳ اخراج شد.

در محافل فوتبالی این درک وجود دارد که وضعیت آشفته‌ زندگی در چلسی تحت مالکیت تاد بولی و کلیرلیک کپیتال، موقعیت پاتر را دشوار کرده بود. سرمربی انگلیسی فرصت انتقال منچستریونایتد را خواهد داشت اما شیاطین سرخ در این لحظه به نتیجه‌گیری خاصی در مورد آینده اریک تن هاخ نرسیده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • مائوریسیو پوچتینو در خطر اخراج از چلسی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند