Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با کمک ۱۵ نفر روزانه در سه گروه به گندزادیی محلات بلوار ماذون و بلوار ابوذر غفاری شیراز می‌پردازند. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، نیروهای مومن و انقلابی محله ماذون قشقایی با کمک فرمانده پایگاه و امام جماعت مسجد امام حسن عسکری محله ماذون قشقایی شیراز حجت‌الاسلام سید جعفر زارع مویدی از زمان شروع ویروس کرونا پای کار آمدند و با تهیه مواد ضدعفونی و تلاش بی‌وقفه مشغول گندزدایی و ضد عفونی محلات اطراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساماندهی 30 گروه جهادی در الیگودرز برای انجام ضد عفونی؛ روزانه 5 هزار ماسک در کارگاه سپاه تولید می‌شودتولید روزانه 1000 شیلد بیمارستانی توسط گروه جهادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک300 گروه جهادی در مناطق محروم استان خراسان جنوبی خدمت رسانی می‌کنند

وحید طالبی، دبیر گروه جهادی شهید ابراهیم هادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: این گروه با کمک 15 نفر روزانه در سه گروه به گندزادیی محلات بلوار ماذون و بلوار ابوذر غفاری می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این گروه روزانه 1000 عدد ماسک رایگان در این محلات توزیع و اقلام معیشتی در اختیارخانواده‌های کم بضاعت قرار می‌دهد.

انتهای پیام/424 / ت

R41382/P/S6,61/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سرپرست فرمانداری مهریز گفت:بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب نه منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.


احمد آخوندی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.


فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.


دهقانیزاده افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • تدابیر شهرداری شیراز در احداث بند‌های کنترل سیلاب مسیل سعدی/ اقدام به موقع گروه‌های جهادی
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز