Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@19:07:48 GMT

احتمال تغییر زمان کنکور سراسری ۹۹

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۳۹۴

احتمال تغییر زمان کنکور سراسری ۹۹

خدایی گفت: طبق مصوبه ای که داریم ۲۰ روز پس از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم کنکور سراسری باید برپا شود.

«ابراهیم خدایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درباره تغییر زمان کنکور سراسری سال 1399 با توجه به تعطیلی مدارس و تعویق امتحانات دانش آموزان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها، احتمال تغییر زمان کنکور سراسری سال 1399 وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور افزود:طبق مصوبه ای که داریم ۲۰ روز پس از برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پایه دوازدهم کنکور سراسری باید برپا شود.

 

وی درباره پیشنهاد یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر برگزار نشدن کنکور در این شرایط گفت: خیر، کنکور برگزار می شود این نماینده پذیرش با سوابق تحصیلی را پیشنهاد داده است که در برخی از رشته این امر امکان پذیر نیست. سخنانی که مطرح می شود کارشناسی نیست و قابلیت اجرایی ندارد‌.

 

پیش از شیوع ویروس کرونا و فعالیت مدارس و دانشگاه ها قرار بود آزمون سراسری سال ۹۹ در روزهای ۱۲ و ۱۳ تیرماه ۹۹ برگزار شود.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنکور سراسری کنکور کنکور سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور

دانش آموزان مناطق مرزی استان خراسان جنوبی توسط خودروهای ارتش به محل برگزاری کنکور سراسری منتقل شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، با توجه به بارش باران و طغیان رودخانه‌های فصلی در مناطق مرزی استان خراسان جنوبی، دانش آموزان مناطق مرزی شهرستان قائنات توسط یگان های ارتش به محل آزمون کنکور سراسری منتقل شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • انتقال تعدادی از دانش آموزان با ماشین‌های ارتش برای حضور در کنکور سراسری
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است