Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با اشاره به اینکه خط کشی معابر برای نظم بخشی ترددهای وسایل نقلیه است، گفت: حرکت موتورسیکلت ها به موازات وسایل نقلیه در یک خط عبور ممنوع است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت گفت: خط کشی معابر برای نظم دادن و زیبایی در حرکت، تعیین مرز عبور حرکت وسایل نقلیه، تفکیک مسیرها، احتیاط و پیشگیری از حوادث و سوانح رانندگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر این گزارش کلیه رانندگان علی الخصوص موتورسواران ملزم به حرکت بین خطوط بوده و می‌بایست پشت سر هم و با رعایت فاصله طولی و عرضی مناسب حرکت کنند تا از حوادث و سوانح رانندگی به ویژه در مواقع تغییر مسیرهای ناگهانی پیشگیری شود.
مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تذکر داد: حرکت موتورسیکلت ها به موازات وسایل نقلیه در یک خط عبور ممنوع است و موتورسواران موظف هستند ضمن استفاده از کلاه ایمنی استاندارد، بین خطوط تردد کنند و در صورت نیاز به گردش یا تغییر مسیر حتما از چراغ راهنما استفاده کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حرکت موتورسیکلت وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین
  • ثبت هوشمند تخلفات اضافه تناژ ناوگان باری در مازندران