Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-05@22:00:24 GMT

معاون استاندار: کرونا ۳۴ هزار نفر را در تهران بیکار کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۰۹۷۹۰

معاون استاندار: کرونا ۳۴ هزار نفر را در تهران بیکار کرد

رویداد۲۴ معاون امور اقتصادی استانداری تهران اعلام کرد: شیوع ویروس کرونا موجب بیکار شدن ۳۴ هزار نیروی کار در این استان شد.

محمد امامی امین شامگاه دوشنبه به ایرنا گفت: در مدت مشابه سال قبل حدود ۲ هزار نیروی بیکار در استان تهران برای دریافت بیمه بیکاری به سامانه تامین اجتماعی ثبت نام کردند که این میزان اکنون به ۳۴ هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ۲ هفته اخیر ۳ جلسه به منظور بررسی رفع مشکلات واحدهای تولیدی در استانداری تهران برگزار شد و تلاش می کنیم مشکلات این واحدهای تولیدی را کاهش دهیم.

معاون اقتصادی استانداری تهران ادامه داد: در این استان ۳۵ هزار واحد تولیدی و کارخانه و همچنین ۷۰ هزار کارگاه تولیدی وجود دارد که این واحدها در این ۲ ماه با مشکلاتی مواجه شدند.

بیشتر بخوانید:چه کسانی مشمول بیمه بیکاری دوران کرونا هستند؟

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط بحرانی تمامی کالای مایحتاج مردم به مورد نیاز تامین شد که این امر نشان دهنده تلاش واحدهای تولیدی بود.

امامی امین تاکید کرد: از واحدهای تولیدی استان تهران با تمام ظرفیت قانونی حمایت می کنیم و استاندار تهران مقرر شد در زمینه بخشودگی بیمه و همچنین نرخ مالیات واحدهای تولیدی نامه ای به وزیر اقتصاد خواهد نوشت و تلاش می کنیم مشکلات واحدهای تولیدی را کاهش دهیم.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران واحدهای تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: طرح مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌هاست و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت _ به ریاست طهماسب نجفی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور اعضا در محل سالن جلسات شهید قلیوند استانداری تشکیل شد؛ نجفی در این جلسه اظهار کرد: ظرفیت ایجاد شده در طرح دولت مردمی برای افزایش افزایی املاک و اراضی مازاد بسیار ارزشمند و فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است.

وی از دستگاه‌های اجرایی خواست که حداکثر بهره‌مندی از این ظرفیت را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در این جلسه موارد مربوط به فروش اراضی مازاد ادارات و دستگاه‌هایی مانند جهاد کشاورزی، آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جهاد دانشگاهی مطرح و بررسی شد.

کد خبر 750940

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • نگاه نوآورانه واحدهای تولیدی برای ورود به عرصه رقابت خارجی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • شرکت‌های بزرگ نیاز خود را از داخل استان کرمان تهیه نمی‌کنند
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود