Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا عزیزی با بیان اینکه اگر فکری به حال کرونا نشود این بیماری مزمن می‌شود، گفت: هزینه یک ماه مردم را بگیریم و به آنها بدهیم چرا که پیشگیری مقدم بر درمان است و هزینه آن کمتر است و البته نتیجه آن ۱۱ تا ۳۰ برابر بیشتر است.چین به مردم گفت باید در خانه‌های خود بمانند ولی برای آنان آذوقه برد. اما ما به مردم می‌گوییم در خانه بمانید، ولی تدبیری برای معیشت آنان نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان:  عبدالرضا عزیزی رئیس کمیسیون اجتماعی با تشکر از زحمات دولت، کادر درمانی، سپاه، بسیج و نیروهای مردمی ، گفت: با همه این‌ها می‌توانستیم بهتر از این عمل کنیم. برای اینکه بتوانیم این ویروس را شکست دهیم باید مانند کاری که چین در ووهان انجام داد پیش رویم.

وی افزود: چین نظامی عمل کرد ما نیز باید اینگونه پیش رویم. چین به مردم گفت باید در خانه‌های خود بمانند ولی برای آنان آذوقه برد. اما ما به مردم می‌گوییم در خانه بمانید، ولی تدبیری برای معیشت آنان نداریم.

نماینده شیروان تاکید کرد: باید برای کارگران و اقشاری که معیشت آنها تحت تاثیر قرار گرفته است، تدابیر ویژه‌ای اندیشیده شود. چین با عملکرد نظامی توانست ویروس را در جمعیت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی کنترل کند آیا ما با ۸۰ میلیون جمعیت نمی‌توانیم این کار را کنیم؟

عزیزی با بیان اینکه توانستیم با حرکت پلیسی بیش از ۸۵ درصد از حضور مردم در روز ۱۳ به در جلوگیری کنیم، گفت: هر روز هزار تا ۲ هزار نفر به مبتلایان کرونای ایران اضافه می‌شود که اگر ادامه پیدا کند، وضعیت مزمن خواهدشد و کاسبی‌ها، کارخانجات و همه مردم آسیب خواهند دید و همواره استرس در جامعه وجود خواهد داشت.

وی افزود: اگر می‌خواهیم این زنجیره انتقال را قطع کنیم مجلس دولت و دیگر ارگان‌ها کنار هم بشینند و از آسیب‌هایی که در آینده قرار است اتفاق بیفتد؛ جلوگیری کنیم و هزینه یک ماه مردم را بگیریم و به آنها بدهیم چرا که پیشگیری مقدم بر درمان است و هزینه آن کمتر است و البته نتیجه آن ۱۱ تا ۳۰ برابر بیشتر است.
منبع: عصر ایران برچسب ها: کرونا ، هزینه ، چین ، ناطقان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کرونا هزینه چین ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۰۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 

ایسنا/آذربایجان غربی اهالی روستای شوراب، زیباشهر،گلشهر و مناطق اطراف تصفیه خانه فاضلاب خوی سال‌هاست نسبت به بوی نامطبوع این تصفیه خانه اعتراص دارند و بعدازظهر، ۱۶ اردیبهشت امروز اهالی مناطق اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب در تجمعی اعتراضی خواستار حل مشکل به‌ وجود آمده شدند. 

علی از ساکنان روستای شوراب به ایسنا گفت: چندین سال است که این بوی بد زندگی ما را مختل کرده است و به‌خاطر استنشاق بوی بسیار بد و نامطبوع تصفیه خانه خوی حالمان بد می‌شود.

رضا از اهالی گلشهر خوی نیز که در این جمع اعتراضی حضور دارد با بیان اینکه نمی‌توانیم در خانه خودمان بخاطر این بوی نامطبوع نفس بکشیم، ادامه داد: نمی‌دانم چرا مسئولین شهر کاری نمی کنند و زندگی ما بخاطر این بوی ناخوشایند مختل شده است. 

جواد صاحب قطعه زمینی در منطقه گلشهر نیز با اظهار ناراحتی می‌گوید: به‌خاطر بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی نمی‌توانم زمینم را بسازم و مستاجر هستم. این بوی بسیار بد و غیر قابل تحمل در همه فصل‌های سال وجود دارد و امان مردم را بریده است. 

رمضان یکی از دیگر اهالی اطراف تصفیه خانه فاضلاب اظهار کرد: چرا با وجودی که اعضای شورا و مسئولین می دانستند بوی بد و نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب خوی غیر قابل تحمل و غیرقابل حل است اقدام به تفکیک و واگذاری زمین‌های گلشهر کردند و سر مردم بیچاره کلاه رفت.

وی تصریح کرد: اکنون نمی‌توانیم بخاطر بوی بد فاضلاب نه در منطقه گلشهر خانه بسازیم و نه بفروشیم!

سلطان زاده، مدیر عامل آب و فاضلاب خوی در این‌خصوص به ایسنا گفت: این بوی نامطبوع مربوط به فصل‌های خاص سال است که بخاطر وزش بادهای غالب بیشتر می‌شود و در فصل‌های دیگر بوی کمتری وجود دارد.

به گزارش ایسنا؛ حال با توجه به اینکه بوی نامطبوع و بد چندین سال زندگی هزاران نفر از ساکنان این اطراف تصفیه‌خانه فاضلاب خوی را مختل کرده است. انتظار داریم مسئولین شهرستان به‌خصوص مدیریت شهری خوی اقدامات لازم را برای حل مشکل موجود، انجام دهند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • ۱۰ سال بعد از طرح تحول سلامت؛ سرمایه‌گذاری‌ بی‌سابقه برای سلامت مردم/ «این طرح نشان داد ظرفیت پاسخ دادن به نیازهای بزرگ کشور وجود دارد»
  • فیلم قدیمی؛ ترفند افراد خلخالی برای هجوم به خانه مردم!
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • هوشمندسازی ساختمان: خانه‌ای که فراتر از تصورات شماست
  • با سامانه خودنویس امکان کنترل قیمت اجاره و حذف واسطه بین مالک و مستاجر فراهم خواهد شد