Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌‌الاسلام رئوفی با اعلام توزیع ۱۵ هزار پرس غذای متبرک آستان قدس رضوی میان بیماران کرونایی و کادر درمانی تهران، گفت: دفتر نمایندگی آستان در تهران تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار ماسک و ۲۲۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده را میان مردم تهران توزیع کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی رئوفی» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه تشکیل دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرهای مختلف اقدامی کارآمد بود که در هنگام بروز مشکلات در کشور به خوبی اثرات مثبت خود را نشان می دهد، اظهار کرد: این دفاتر در سال ۱۳۹۸ در جمع آوری کمک ها برای سیل زدگان و در سال ۱۳۹۷ نیز در یاری رسانی به زلزله زدگان بسیار موفق بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    این عضو دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران افزود: این دفتر که در ارتباط مستقیم با مردم است در جریان کمک به بیماران مبتلا به ویروس کرونا نیز با همکاری مساجد و اهل علم نیز گام های بلندی برداشته است.     وی در ادامه بیان کرد: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار ماسک و ۲۲۰ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده را توسط همیاران رضوی تولید و میان مردم توزیع کرده است.     رئوفی اضافه کرد: بیش از ۱۵ هزار پرس غذا نیز با مشارکت خادم یاران رضوی میان بیماران مبتلا به کرونا و مدافعان سلامت توزیع شد.     وی  تصریح کرد: همچنین هشت هزار بسته متبرکات نیز میان این بیماران و پرستاران و پزشکان و سایر اعضای کادر درمانی چند بیمارستان و مراکز بهداشتی تهران توزیع شد.     این عضو دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در تهران خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است که با تهیه و توزیع لوازم و تجهیزات لازم مقابله با ویروس کرونا هرچه زودتر ملت ایران پایان این بلیه را جشن بگیرند.          

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدافعان سلامت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا آستان قدس رضوی نمایندگی آستان قدس رضوی دفتر نمایندگی آستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

کد خبر 6090389 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • بازدید ۷۰ هزار نفر از موزه‌ های حرم مطهر رضوی
  • ۷۰ هزار نفر از موزه‌های حرم مطهر رضوی دیدن کردند
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • ترویج فرهنگ غذای سالم متناسب با آموزه‌های طب ایرانی
  • «گزیده نفایس مطبوعات ایران»، پیش روی مخاطبان در کتابخانه مرکزی رضوی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی