Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:46:07 GMT

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ازنا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۱۰۲۸

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ازنا

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار محمدمهدیان نسب گفت: عوامل پلیس آگاهی شهرستان ازنا در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در محور کمربندی ازنا - شازند اقدام به برقراری تور ایست و بازرسی کردند.

وی در ادامه بیان داشت: ماموران در این راستا تعداد دو دستگاه خودرو پژو حامل کالای قاچاق که از استان‌های جنوبی به سمت مرکز کشور تردد می‌کردند توقیف و در بازرسی به عمل آمده از داخل خودرو‌ها جمعا تعداد ۷ طاقه پارچه خارجی، ۲۶۰ کیلوگرم گردو، ۶۰۰ کیلوگرم قهوه قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان گفت: کارشناسان ارزش تقریبی کالا‌های مکشوفه را یک میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار مهدیان نسب درادامه افزود: خودرو‌های مکشوفه به پارکینگ منتقل شد. پس از تشکیل پرونده، ۲ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان

فرمانده هنگ مرزی مریوان از کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم قارچ خوراکی سیاه رنگ ترافل قاچاق به ارزش بیش از ۱۸ میلیارد ریال در پایانه مرزی باشماق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، سرهنگ مجید دالوند اظهار داشت: در راستای جلوگیری از خروج کالای قاچاق از کشور، اکیب یگان پست کنترل و مراقبت در پایانه مرزی باشماق در بازرسی از خودروهای ترانشیبی و ترانزیتی، 940 کیلوگرم قارچ خوراکی سیاه رنگ ترافل قاچاق را کشف و از خروج این ماده غذایی از کشور جلوگیری کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر راننده تبعه خارجی و توقیف یک دستگاه خودرو گفت: بر اساس نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده حدود 18 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده هنگ مرزی مریوان تصریح کرد: حفظ و حراست از مرز و مقابله با قاچاق اولویتی مهم در حوزه این هنگ بوده و با متخلفان و سودجویان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • کشف ۱۸ میلیارد قارچ ترافل قاچاق در مرز مریوان
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان