Web Analytics Made Easy - Statcounter

توقیف ۳۹ وسیله نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی در بافق، ممانعت از ورود بیش از هزار و ۳۰۰ خودرو غیر بومی به خاتم و کشف ۱۹۵ بطري ۵۰۰ سی سی ماده ضد عفوني و ۱۷ بطري الکل متانول در اشکذر از اخبار پلیسی استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ فرمانده نیروی انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی تعداد 25 دستگاه موتورسیکلت و 14 دستگاه خودرو را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه توقیفی به پارکینک انتقال و راکبان آن ها که مرتکب تخلفاتی اعم از عدم ارائه گواهینامه و تخلفات همزمان حادثه ساز شده بودند ضمن اعمال قانون با اخذ تعهد، متعهد به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شدند.

سرگرد شهرام طولابی نژاد در پایان تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای شهروندان الزامی است و از صدمات بدنی و خسارتی آنها می کاهد.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم نیز در گفت و گویی، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع کروناویروس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در حال اجراست.

وی گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود 1350 خودروی غیر بومی به داخل شهرستان خاتم جلوگیری شده است.

سرهنگ غلامرضا کشوری ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به خاتم تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در شهرستان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

وی با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس، خاطرنشان کرد: خودروهایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، ضمن اعمال قانون، خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت داده میشود.

یکی دیگر از جدیدترین اخبار پلیسی استان یزد؛ کشف ۱۹۵ بطري ۵۰۰ سی سی ماده ضد عفوني و ۱۷ بطري الکل متانول در شهرستان اشکذر بود.

«سرهنگ علي رضا خدایی» در این خصوص اظهار داشت: ماموران فرماندهي نیروی انتظامي شهرستان اشكذر در طی اقدام ضربتي و هوشمندانه موفق شدند يك باب مغازه لوازم آرايشي که به صورت غيرمجاز در حال فروش الکل بود را شناسايي و متوقف کنند.

وي افزود: در اين عمليات ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائي طي بازرسي به عمل آمده از مغازه مذکور 195 بطري 500 سی سی ماده ضد عفوني و 17 بطري الکل متانول که جهت شست و شو و ضد عفوني استفاده مي شوند را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اشكذر با اشاره به دستگيري فروشنده و تحويل وي به مراجع قضائي گفت: متاسفانه در اين ايام که مردم احتياج مبرمي به اقلام بهداشتي دارند عده اي سودجو و فرصت طلب براي کسب منفعت خود اقدام به احتکار و گرانفروشي اين گونه اقلام مي کنند که پليس؛ مقتدرانه با اين افراد برخورد مي کند.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: خاتم نیروی انتظامی استان یزد بافق پلیس یزد شبستان یزد اشکذر نیروی انتظامی پلیس ضد عفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس مسجدی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

کد خبر 6086327

دیگر خبرها

  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم
  • تعطیلی و غیرحضوری شدن مدارس در استان یزد
  • توقیف ۵۱ دستگاه موتورسیکلت متخلف در هرسین
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • تردد بیش از ۳ میلیون وسیله نقلیه در محور‌های استان سمنان
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان