Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر گفت: بعد از شیوع گسترده ویروس کرونا در 208 کشور دنیا و عدم امکان برگزاری اردوها و مسابقات انتخابی و همچنین انصراف بسیاری از کشورهای دنیا از مسابقات المپیک سرانجام IOC موافقت کرد برای اولین بار المپیک در سال فرد یعنی 2021 برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: البته ما زودتر از بسیاری از کشورها از طریق نامه ای که دکتر صالحی امیری به توماس باخ نوشت پیشنهاد تعویق مسابقات المپیک را داده بودیم که بالاخره IOC هم به همین نتیجه رسید. 

وی گفت: فعلا اولویت دنیا مدیریت و مهار ویروس کرونا و سلامتی مردم است و برگزاری المپیک در سال آینده هم به این موارد بستگی دارد.

وزیر ورزش افزود: زمانی که هنوز تمام دنیا درگیر کرونا نشده بود سعی کردیم ورزشکاران ایران را در کشورهای عاری از این ویروس نگه داریم که این سیاست در دو سه رشته ورزشی جواب داد ولی در ادامه تمام مسابقات ورزشی متوقف شد. 

دکتر سلطانی فر تاکید کرد: تعویق المپیک برای خیلی از رشته های ما فرصت و برای بعضی دیگر تهدید است. خیلی از ورزشکاران ما با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش آماده حضور در المپیک بودند و الان باید این آمادگی را برای سال آینده حفظ کنیم.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان گفت: تا کنون 50 سهمیه ایران در المپیک آینده قطعی شده و طبق بررسی ها امکان اخذ 11 الی 18 سهمیه دیگر هم داریم.

او ادامه داد: تعدادی از ورزشکاران ما هم آسیب جدی داشتند که در بهترین مراکز درمانی داخلی و خارج از کشور درمان شدند و به المپیک خواهند رسید و اکنون فرصت بهتر و بیشتری برای آمادگی دارند. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: فعلا تمام مسابقات ورزشی در دنیا متوقف است و برنامه ریزی جدید برای مسابقات المپیک منوط به وضعیت مهار ویروس کرونا است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان مسعود سلطانی فر ورزش و جوانان ویروس کرونا وزیر ورزش سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند

 علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز گفت: جوانان ما در خوزستان لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی خصوصا در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

او گفت: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیشقراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب ادامه داد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم انشاالله با همت هیئت‌های استانی، شهرستانی و مدیران پرزش و جوانان و مسئولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست