Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان بوشهر با قدردانی از تلاش کارکنان بانک‌های در استان و تسلیت به جامعه بانکداران کشور به دلیل فوت شماری از کارکنان به دلیل بیماری کرونا بیان کرد: بعد از نیروهای درمان، کارکنان بانک در معرض ابتلا به کرونا هستند و این مهم موجب شده تا رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در بانک‌ها ضروری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد: نظر به اهمیت فعالیت بانکی در استان در شرایط مقابله با کرونا، نشست امروز با حضور مدیران بانک‌های استان تشکیل شده تا راهکار‌های لازم برای خدمات بانکی در استان اندیشیده شود.

استاندار بوشهر افزود: فاصله گذاری اجتماعی در شبکه بانکی استان رعایت شود و برای تحقق این امر شورای هماهنگی بانک‌ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، ضوابط بهداشتی را با دقت در بانک‌ها رعایت کنند.

گراوند ادامه داد: اجرای دورکاری در شعب بانکی استان ضروری است و مدیران بانکی این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند و کارمندانی که بیماری زمینه‌ای دارند، بانوان باردار و جانبازان شیمیایی در اولویت استفاده از ظرفیت دورکاری قرار گیرند.

او عنوان کرد: با توجه به دستورهای اکید مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تحقق ضوابط بهداشتی در بانک‌ها، مشتریان هم باید بهداشت فردی را در زمان مراجعه به بانک رعایت کنند.

استاندار بوشهر گفت: ضدعفونی کردن شعب بانک و تب سنجی از کارکنان بانکی همچنان طبق روال گذشته با جدیت انجام گیرد.

گراوند بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و حوزه اقتصادی استانداری، اقلام مورد نیاز بهداشتی بانک‌های استان را تامین کنند.

او تاکید کرد: در شرایط مقابله با کرونا که مشاغل مختلفی دچار زیان شده‌اند، شبکه بانکی در استان از ارسال پیامک‌های پرداخت اقساط و جریمه دیرکرد به مشتریان خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا شعب بانک ها ضوابط بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۱۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد مهدی احمدی مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر گفت: ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد و تا ۲ سال این فرآیند را بانک شهر مدیریت خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس نزدیک به ۱۸۰ میلیارد تومان به نظام بانکی بدهکار است.  
 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • فیلم|بررسی شرایط واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران