Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:58:13 GMT

نحوه پرداخت پاداش بازنشستگی کارکنان دولت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۲۲۳۵

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در بخشنامه‌ای به همه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی در مورد پرداخت پاداش پایان خدمت مواردی را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در این بخشنامه اعلام کرد که این دستورالعمل برای کلیه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی قوای مجریه، مقننه و قضائیه، نیروهای مسلح، وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها و مؤسسات دولتی نهادهای انقلاب اسلامی به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان، مانده مرخصی و وجوه بازخریدی به منظور پرداخت به موقع مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۳۹۹، ردیف‌های درآمدی ۲۱۰۲۱۸ با عنوان "درآمد حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دستگاه‌های اجرایی بابت بازخریدی و پاداش پایان خدمت" و ۲۱۰۲۲۱ با عنوان "منابع حاصل از فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول و مازاد دستگاه‌های اجرایی" و متقابلاً ردیف‌های هزینه‌ای ۲۸- ۵۳۰۰۰۰ با عنوان "اعتبارات بازخرید کارکنان مازاد رسمی و غیررسمی و پاداش پایان خدمت بازنشستگان از محل فروش اموال مازاد" و ۵۷-۵۵۰۰۰ با عنوان "مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان" پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه در این بخشنامه آمده است که از هم اکنون تدابیر لازم برای فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد و تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده اتخاذ شود تا در پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آن دستگاه تأخیر یا وقفه‌ای ایجاد نشود. مبلغ واریزی به هر یک از ردیف‌های درآمدی ذی‌ربط عیناً به آن دستگاه ابلاغ، تخصیص و پرداخت خواهد شد.

همچنین بر اساس این بخشنامه، هیچ‌گونه منابع اعتباری دیگری برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستان در قانون بودجه سال ۱۳۹۹ پیش‌بینی نشده است؛ لذا مسئولیت هر گونه تعلل و تأخیر در این خصوص و پاسخ‌گویی به ذی‌نفعان و مراجع نظارتی ذی‌صلاح، بر عهده آن دستگاه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه بازنشستگی محمدباقر نوبخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان پرداخت پاداش پایان خدمت دستگاه های اجرایی فروش اموال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل

ابوالفضل دشتبانی گفت: این مبلغ به حدود سه هزار کشاورز تولیدکننده سیب زمینی بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید توافقی پرداخت شد.

روند خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل از ۱۲ اسفند سال گذشته آغاز شده و روند خرید با نرخ توافقی هر کیلوگرم سیب زمینی رقم آگریا ۸۰ هزار ریال و سایر ارقام ۶۵ هزار ریال جریان دارد.

برای خرید سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان استان اردبیل در راستای حمایت از تولید کنندگان یارانه دولتی اختصاص یافته و خرید محصول در ۶ مرکز ثابت و شبانه روزی در شهرستان اردبیل ادامه دارد.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل همچنین افزود: تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبار‌ها از کشاورزان خریداری و به کارخانه‌های تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و بخشی از آن نیز به کشور‌های همجوار صادر شده است.

دشتبانی بیان کرد: پیگیری جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از این که محصول مازاد سیب زمینی به یک بحران تبدیل شود، عملیات خرید با دستور وزیر کشاورزی و رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران آغاز شود.

به گفته او، خرید محصول سیب زمینی مازاد بر نیاز کشاورزان در ۶ مرکز پیش بینی شده توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی تا پایان روند عرضه از سوی کشاورزان ادامه خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تاثیر مردمی‌سازی صندوق‌های بازنشستگی بر سفره بازنشستگان
  • چرا متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین اجرایی نشد؟ | مابه‌التفاوت واریز خواهد شد
  • پرداخت یک هزار میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیارد ریال وجوه سیب زمینی کاران اردبیل
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • ۳ دهه خدمت در مناطق محروم / بازنشستگی که خوشایند نیست
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • آمریکا: کمک مالی به کی‌یف برای پرداخت حقوق بازنشستگی نیست