Web Analytics Made Easy - Statcounter

بذرافشان گفت: مردم نوع دوست استان فارس در سال گذشته 268 میلیارد و 810 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (سه شنبه 19 فروردین) در جمع خبرنگاران گفت: مردم نوع دوست استان فارس در سال گذشته 268 میلیارد و 810 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند. 

 

مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس، رویکرد این نهاد را استفاده و بهره مندی از شیوه‌های نوین و الکترونیکی جهت پرداخت صدقه دانست و افزود: در شرایط کنونی جامعه به دلیل پیشگیری از بیماری کرونا و جلوگیری از تماس مستقیم دست‌ها با پول، همچنین عدم مراجعه مسئولان امور خیران به درب منازل و رعایت بهداشت صدقه دهندگان مردم فهیم می توانند صدقه خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه یادآور شد: مردم نیک اندیش استان می توانند از چندین درگاه به صورت غیر حضوری کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند، کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره گیری #2*071*1*8877* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت 6037991899709376 و شماره حساب 0101273073000 که به دریافت کمک خیران برای جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

 


بذرافشان گفت: همچنین خیران و مردم نیکوکار استان می توانند با نصب اپلیکیشن های «سکه» و «سنا» با ارسال عدد یک به شماره 8877 و تماس تلفن ملی نیکوکاری 096887 و سایت کمیته امداد امام (ره) به نشانی emdad.ir هم اقدام به ارائه کمک های خود به نیازمندان کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس خاطر نشان کرد: صدقه دریافتی در سرفصل مختلفی از جمله کمک به ازدواج نیازمندان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن مددجویان، ارائه خدمات درمانی و غیره هزینه می‌شود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره فارس صندوق صدقات صندوق های صدقات جمع آوری صدقات صدقات مردمی رشد صدقات صدقات شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری

امتداد - موسسه اعتباری ملل در فروردین ماه بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، این موسسه در راستای حمایت از تشکیل خانواده و جوانی جمعیت و افزایش فرزندآوری مبلغ ۴۰۰/ ۲۲۷ میلیون ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت نمود.
 متقاضیان محترم برای بهره‌مندی از تسهیلات فوق می‌بایست ضمن مراجعه به سایت بانک مرکزی یکی از شعب موسسه را انتخاب نمایند.
گفتنی است تعداد ۴۹۳ نفر از مشتریان موسسه اعتباری ملل برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در حال تکمیل پرونده می‌باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۹ قانون عجیب که فقط در کشور سوئیس وجود دارد!
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • رونمایی از ۴۰۰ هزار سند خلیج فارس در آرشیو ملی هند
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند