Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان  که ریاست جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۹ فروردین ) مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت طی سخنانی ضمن تشکر از مسئولان دولتی برای حضور در نشست امروز مجلس اظهار داشت: از خداوند متعال برای شفای ریاست مجلس که در حال حاضر در خانه در قرنطینه هستند آرزوی شفای عاجل داریم. آقای لاریجانی صبح و ظهر و شب پیگیر موضوع شیوع بیماری کرونا بود و همواره در حال بازدید از مراکز مختلف در این رابطه بود و به خاطر همین تلاش‌ها اکنون گرفتار این ویروس در قرنطینه است که از تلاش وی قدردانی و برای سلامتی ایشان آرزوی شفای عاجل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که کادر درمانی شبانه‌روز با جان خود بازی می‌کنند، عنوان کرد: از کادر درمان و پزشکی همواره با کسانی که تست کرونای آنها مثبت شده درگیر هستند نیز تشکر می‌کنیم تعدادی هم جان خود را در این راه از دست دادند. از خداوند متعال برای کسانی که جان خود را در راه بیماری کرونا از دست دادند می‌خواهیم با معصومان محشور شوند و برای خانواده آنها نیز آرزوی صبر داریم.

وی ادامه داد:  ما که اینجا نشسته‌ایم هم‌قسم می‌شویم که تلاش خواهیم کرد که هیچ عزیزی جان خود را از دست ندهد و اگر حتی یک نفر در این راه جان خود را از دست داد، فاجعه است.

پزشکیان با اشاره به دستورات و فرمایشات رهبر انقلاب در راستای مقابله با بیماری کرونا، گفت: اگر دستورات،‌ منویات و فرمایشات ایشان نبود به این سادگی‌ زیارتگاه‌ها،‌ نماز جمعه‌ها و امکان مذهبی تعطیل نمی‌شد و مردم نیز به اطاعت از ستاد مقابله با کرونا در نمی‌آمدند و به این راحتی برخی دستورات را قبول نمی‌کردند بنابراین از توصیه‌های رهبری نهایت قدردانی و تشکر را داریم. همچنین از کلیه نیروهای نظامی،‌ انتظامی اعم از ارتش، سپاه، مردم و کلیه دستگاه‌ها تشکر می‌‌کنیم البته به دولت و به ویژه نماینده وی آقای امیری که در جلسه حضور دارند توصیه می‌کنیم تا نهایتا هفته آینده برنامه‌ ملی مبارزه با بیماری کرونا را به مجلس ارائه کند و این برنامه به‌گونه‌ای باشد که مشخص کند اگر این بیماری توسعه پیدا کرد چه کسی کجا و چگونه باید پاسخگو بوده و مقابله کند.

وی  بیان کرد: دولت باید پاسخ دهد که چرا در مصوبه مجلس در رابطه با قانون مدیریت بحران که در شهریور ماه سال گذشته مصوب کردیم قصور داشته است رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر برنامه ملی مبارزه با بیماری کرونا را به صحن مجلس بیاورد و نهایتا هفته آینده چهارشنبه این گزارش را کتبا و شفاها به مجلس ارائه کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه کمیسیون‌های مجلس نیز در عرض هفته آینده پیشنهادات و نظرات کارشناسانه خود را در خصوص مقابله با ویروس کرونا جمع‌بندی کرده و به هیأت رئیسه و یا روسای کمیسیون‌ها ارائه کنند ما در هیأت رئیسه با جلساتی که با رؤسای کمیسیون‌ها داشته همفکری می‌کنیم تا به جمع‌بندی مطلوب برسیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا بیماری کرونا جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد

به گزارش قدس آنلاین، «نچیروان ادریس مصطفی بارزانی» رییس اقلیم کردستان عراق، دقایقی پیش با حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان دیدار کرد.

گفتنی است؛ بارزانی در رأس هیأتی عالی رتبه روز گذشته وارد تهران شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • عقب‌نشینی وزارت کار از تغییر لایحه تعیین دستمزد کارگران
  • استان سمنان رتبه سوم اجرای نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • آقای رئیسی! به‌قول حسین‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست /۳۴ ماه از عمر دولت تان گذشته و شما هنوز دارید می گویید: باید فلان شود و نباید بهمان شود!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • سمپاشی مزارع گندم ارومیه علیه سن غلات و علفهای هرز
  • سمپاشی ۱۸۱۶ هکتار از مزارع ارومیه بر علیه آفت سن غلات
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است