Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران با اشاره به تامین و ارسال بیش از ۵ هزار تخت بستری برای مراکز درمانی سراسر کشور در سال ۹۸ گفت: حدود یک هزار تخت آی سی یو نیز به مراکز درمانی تحویل داده شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهدی یوسفی درباره جزئیات تجهیزات تحویلی این نهاد به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اظهار داشت: ۵ هزار و ۱۰۸ تخت بستری و حدود یک هزار تخت آی سی یو و یک هزار و ۲۸۸ عدد تشک مواج تا پایان سال ۹۸ به مراکز درمانی تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: از این تعداد ۸۷۷ تخت بستری و ۲۲۹  تخت آی سی یو و ۵۷۸ عدد تشک مواج نیز با شیوع کووید ۱۹ در همان اسفند ۹۸ تحویل مراکز دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور شد.

 رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خاطرنشان کرد: همچنین برای تامین نیازهای مراکز درمانی در سال گذشته ۸۹۷ عدد پمپ سرم و ۸۹۸ عدد پمپ سرنگ و ۸۹۶ عدد ساکشن پرتابل و سایر اقلام لازم تهیه و توزیع شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مراکز درمانی کرونا ویروس کرونا صرفه جویی ارزی کرونا در ایران تخت آی سی یو مراکز درمانی تخت آی سی یو تخت بستری هزار تخت یک هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • احداث مرکز بستر درمانی شهر مارگون به همت خیر لبنانی
  • خودکفایی درتولید بذرگندم درسیستان وبلوچستان،اولویت جهادکشاورزی