Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید رضا علم روز سه‌شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: هر سال همزمان با آغاز سال جدید طرح نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی اضافه کرد:  پارسال در قالب طرح نوروزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نزدیک‌ به ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در محورهای ارتباطی استان بوشهر تردد کردند که امسال این میزان به سه میلیون تردد کاهش یافته‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علم بیان کرد: این عددها نشان می‌دهد مردم برای کنترل بیماری کمتر سفر کردند و بیشتر در خانه ماندند همچنین با اطلاع‌رسانی بموقع ترددها در ۱۳ فروردین (روز طبیعت ) نیز کاهش یافت.

وی ادامه داد: در حالی که پارسال در روز طبیعت ۴۰۲ هزار خودرو در جاده‌های استان بوشهر تردد کردند امسال این میزان به ۶۲ هزار خودرو رسید که کاهش ۸۴.۵ درصدی را نسبت‌ به پارسال نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: امسال ویروس کرونا تعطیلات را به گونه‌ای دیگر رقم زد و هرچند تردد کامیون‌های حمل کالاهای اساسی و پتروشیمی در عسلویه و استان بی وقفه صورت گرفت، اما تردد دیگر خودروها بویژه خودروهای سواری به طور چشمگیری کاهش یافته است.

علم تاکید کرد: بیماری کرونا هنوز از بین نرفته و توصیه همه مسئولان و دست اندرکاران به مردم ماندن در خانه و کاهش تردد است که انتظار می‌رود مردم به این توصیه‌ها توجه داشته باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعطیلات جاده های استان راهداری و حمل و نقل جاده طبیعت طرح نوروزی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم

با توجه به لوله گذاری دفع آب‌های سطحی محور دروازه قرآن در تابستان سال ۴۰۲، حوضچه آرامش کنترل سیلاب دروازه قرآن آرام و تحت کنترل است.

در ادامه توضیحات شهروند خبرنگار ما را بصورت فیلم تماشا می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده‌های مازندران
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • وضعیت محور دروازه قرآن شیراز و آرامش در تردد خودروها + فیلم
  • این جاده اصفهان هم سیلابی شد | وضعیت تردد خودروها را ببینید | تصاویر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند