Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@13:56:12 GMT

تولید روزانه ۶۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۰۸۷

تولید روزانه ۶۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی‌کننده در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: این شرکت روزانه ۶۰۰۰ لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید می‌کند.

علیرضا جزءقاسمی ظهر امروز (۱۹ فروردین) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای کمک به ستاد مقابله با ویروس کرونا و پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع کووید ۱۹ در استان، شرکت آب و فاضلاب استان زنجان روزانه ۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول ادامه داد: مواد ضدعفونی‌کننده تولید شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با غلظت بالا و مصرف آب به نسبت یک به ۱۰ در اختیار مردم و نهادها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تخصیص یک دستگاه الکترولیز نمک طعام برای تولید این مواد، افزود: شرکت آب و فاضلاب پس از شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفت با تولید این مواد، گامی در جهت مبارزه هر چه بیشتر با این ویروس بردارد.

جزءقاسمی تصریح کرد: تاکنون مواد ضدعفونی تولید شده در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در اختیار شهرداری، سپاه انصارالمهدی (عج) و نهادهای مردمی زنجان قرار گرفته و این مواد می‌تواند در صورت نیاز در اختیار سایر نهادها نیز قرار گیرد.

وی یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزون‌ بر تولید مواد ضدعفونی‌ کننده، نسبت به اجرای عملیات محلول‌پاشی و گندزدایی معابر، ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به مشترکین، توزیع دستکش، ماسک و اقلام بهداشتی و ضدعفونی ستاد و امورات تابعه آب و فاضلاب استان زنجان اقدام کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تاکید بر مصرف بهینه آب، خاطرنشان کرد: همکاری مشترکان سبب شد که در روزهای پایانی سال، افت فشار چه در سطح شهرها و چه در سطح روستاها، به حداقل ممکن برسد و این نوع رفتار از جانب مشترکان جای تقدیر دارد. همچنین از همه مشترکان درخواست می‌شود با توجه به توصیه‌هایی که در رابطه با شست‌وشوی مکرر دست برای جلوگیری از شیوع کرونا شده، در زمان شست‌وشوی دست‌ها، شیر آب را ببندند و زمان استحمام را نیز کاهش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زنجان تولید مواد ضد عفونی شرکت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان مواد ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید

نخستین نشست شورای اقتصاد در سال ۱۴۰۳ به‌ریاست معاون اول رئیس ‌جمهوری برگزار و ۵ درخواست وزارت نفت برای توسعه میدان‌های نفت و گاز به‌ویژه در مناطق مشترک با کشورهای همسایه بررسی و تصمیم گیری شد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، محمد مخبر در این نشست بر ضرورت اجرای هر چه سریعتر طرح‌های توسعه‌ای میدان‌های مشترک نفت و گاز تأکید کرد و در ادامه طرح «افزایش سقف اعتباری و زمانی قراردادهای طرح توسعه میدان گاز پارس جنوبی» و طرح «احداث مخزنگاه شهید مهدوی بندرعباس» تصویب شد.

همچنین کلیات طرح «توسعه و بهره‌برداری میدان‌های نفت سامان و دلاوران»، طرح «بهبود بازیافت، افزایش تولید و انجام عملیات بهره‌برداری یکپارچه میدان مشترک نفتی آزداگان» و طرح «بهبود بازیافت و افزایش تولید و بهره‌برداری میدان مشترک نفتی آذر» بررسی و مقرر شد پس از برگزاری نشست‌های مشترک وزارت نفت و سازمان برنامه و بودجه درباره جزئیات این طرح‌ها، تصمیمات نشست ابلاغ شود.

براساس این گزارش، درباره طرح توسعه میدان گاز پارس جنوبی اعلام شد که با افزایش مبلغ اعتباری تا ۳.۰۷ میلیارد دلار، ۲۱ حلقه چاه تکمیل و روزانه ۴۲ میلیون متر مکعب به ظرفیت تولید گاز کشور افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه قارچ در سطح کشور به ۸۰۰ تن رسید
  • ذخیره روزانه بیش از ۱۰۰۰ تن مرغ گرم/ صادرات مرغ بلامانع است
  • ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان کشف شد
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • با ۹۵ درصد درخواست‌های انشعابات غیر خانگی آب و فاضلاب موافقت شد
  • پالایشگاه آبادان به سوددهی ۱۲هزار میلیارد تومانی رسید
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • پالایشگاه آبادان که در دولت گذشته قرار بود رایگان واگذار شود، به سوددهی رسید
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید