Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@19:08:05 GMT

جشن های نیمه شعبان به صورت خانگی و مجازی برگزار شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۱۶۹

جشن های نیمه شعبان به صورت خانگی و مجازی برگزار شود

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، باید از ظرفیت بالای فضای مجازی و رسانه‌ای برای برگزاری برنامه‌های هفته مهدویت و جشن های خانگی و مجازی نیمه شعبان نهایت استفاده را کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۹فروردین) در نشست اعضای برگزاری جشن نیمه شعبان که  در مصلای امام خمینی(ره) مرکز مازندران برگزار شد،ضمن تبریک عید نوروز و اعیاد شعبانیه و قدردانی از مردم، کادر پزشکی و پرستاری، خادمان امازادگان استان، خادمیاران رضوی، گروه های جهادی و بسیجیان و مسئولین دستگاه های خدماتی برای جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا و کمک به بهبود بیماران کرونایی اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی، جشن نیمه شعبان خانگی برگزار شود و احادیث، روایت‌ها و اشعار متناسب با نیمه شعبان به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در مازندران برحساسیت رعایت اصول بهداشتی جهت مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت:وجود امام زمان (عج)و ظهورشان با هدف تبدیل سیاهی ظلم به سپیدی عدالت و نجات بشریت صورت خواهد گرفت از این رو اعتقاد به منجی از نگاه اعتقادی و اجتماعی بسیار مهم است.

 

وی افزود: ما معتقد هستیم این منجی زنده بوده و یک قدم به ظهور مانده است، جشن میلاد این امام علاوه بر اینکه بر پایه عواطف و احساسات ما برگزار خواهد شد، این مهم را یادآور می‌شود که توجه بر وجود این ایشان امیدواری را زیاد می‌کند.

حجت الاسلام محمدی لائینی خاطرنشان کرد: برپایی جشن میلاد مهدی موعود(عج) باید با نگاه جلوگیری از ظلم انجام شده و با تولد دیگر امامان برای نسل حاضر فرق داشته باشد، این همان نگاهی است که باید در جامعه تزریق شود.

 

وی اذعان کرد: جشن میلاد امام زمان(عح) بار سیاسی و اجتماعی دارد، به همین علت دشمنان نسبت به این میلاد مبارک  بسیار حساس هستند، این مراسم در فضای مجازی و واقعی باید جلوه‌گر دین اسلام باشد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا نماینده ولی فقیه در مازندران جشن نیمه شعبان اعیاد شعبانیه فضای مجازی نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت بین تیم‌های طبیعت تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد. ذوب آهن اصفهان در این بازی با نتیجه ۶۸ بر ۶۴ موفق به برتری شد تا دو تیم در مجموع بازی‌های این مرحله ۱ – ۱ مساوی شوند.    آرن داوودی با ۸ امتیاز، ۲ ریباند، ۱۰ پاس گل و کارایی ۱۷ بهترین بازیکن این دیدار بود.   تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام تهران نیز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر در حال رقابت هستند و سری این بازی‌ها ۲ به صفر به سود تیم شهرداری گرگان است. ­ باز‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ برد از ۵ بازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • فرار بزرگ شاگردان آلونسو از باخت؛ ادامه شکست ناپذیری لورکوزن