Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@04:28:04 GMT

کشف زمین خواری ده میلیاردی در دورود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۳۳۴۸

کشف زمین خواری ده میلیاردی در دورود

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، فرمانده انتظامی شهرستان دورود گفت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر تصرف اراضی ملی در یکی از محله های شهرستان دورود، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

 سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: در همین راستا با تشکیل تیمی ویژه متشکل از عوامل پلیس آگاهی شهرستان به اتفاق نماینده اداره منابع طبیعی و دستگاه قضایی به آدرس مورد نظر اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: در پی نقشه برداری و جانمایی از عرصه اراضی ملی مورد نظر و استعلام های صورت گرفته مشخص شد، ۲۰ هزار متر مربع از اراضی ملی توسط یکی از اهالی مورد تصرف غیرقانونی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان منابع طبیعی، ارزش این اراضی ملی تصرف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود اظهار کرد: با هماهنگی مراجع قضایی، فرد مورد نظر دستگیر و در تحقیقات تخصصی انجام شده به دلیل نداشتن مدارک مبنی بر اثبات مالکیت به جرم خود اعتراف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

46

کد خبر 1373903

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان اراضی ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ احمدی گفت: طبق دستور رئیس دادگستری شهرستان طارم درختانی که قلع و قمع شده بودند با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جمع‌آوری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم بااشاره به اینکه  این قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک هندی‌کندی به مساحت ۲۰ هکتار بود، افزود: این اقدام با همکاری فرماندهی یگان‌های حفاظت استان و شهرستان طارم انجام شد.


دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • اجرای ۲۲ فقره رفع تصرف در استان اصفهان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد در کرمان
  • رفع تصرف اراضی دولتی کرمان
  • آزادسازی اراضی دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان
  • آزادسازي اراضي دولتی به ارزش هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در کرمان