Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی علی‌نژاد معاون وزیر ورزش پس از پایان اولین نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک در سال جدید گفت: کلیه رقابت‌ها و فعالیت‌های ورزشی حداقل تا ۳۱ فروردین تعطیل است و در خصوص اردیبهشت ماه هم طی چند روز آینده تصمیم گیری خواهیم کرد.

علی نژاد افزود: برای ادامه یا تعطیلی اردو‌های ورزشی و لیگ‌ها و لیگ برتر فوتبال در اردیبهشت، هفته آینده تصمیم می‌گیریم و تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا هستیم

مهدی علی نژاد گفت: اولین جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک در سال جدید با حضور تمامی اعضاء و به ریاست سلطانی فر برگزار شد چرا که لازم بود سیاست گذاری جدیدی با توجه به شرایط جدید و تعویق المپیک صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: حدود ۵۷ درصد سهمیه‌های المپیک تا کنون باقی مانده است، اما با این حال ما با کسب ۵۲ سهمیه از پیش بینی که داشتیم جلوتر هستیم و بین ۷۰ تا ۷۵ درصد سهمیه‌های ممکن کسب شده است و جلوتر از برنامه زمان بندی هستیم.

علی نژاد درباره احتمال ادامه تعطیلی اردوها، لیگ‌ها و خصوصا لیگ برتر تاکید کرد: بدیهی است که اولویت حفظ سلامت ورزشکاران است و نمی‌خواهیم به خاطر برگزاری اردو‌ها در زمان شیوع این بیماری سلامت آن‌ها به مخاطره بیفتد و درعین حال زمان هم تا شروع مسابقات المپیک داریم.

او درباره ادامه مسابقات کسب سهمیه گفت: منتظر هستیم تا فدراسیون‌های جهانی برنامه مسابقات کسب سهمیه در رشته‌های مختلف را اعلام کنند تا متناسب با آن برنامه ریزی کنیم..

معاون وزیر ورزش در خصوص کمک هزینه به ورزشکاران المپیکی و مربیان گفت: بدیهی است تعهدی که در گذشته و در خصوص پرداخت یک ساله داشتیم همچنان برقرار است و در مورد این زمان باقیمانده هم که اضافه شد با توجه به وضعیت بیماری کرونا در آینده و متناسب با شرایط جدید تمرینات تیم‌ها در جلسات آینده ستاد تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان المپیک 2020 علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۳۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تاکنون توانسته اند ۱۱ سهمیه از ۱۲ سهمیه کشتی المپیک را کسب کنند.

کشتی آزاد ۵ سهمیه گرفته است که فقط سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم مانده که علیرضا سرلک در مسابقات ترکیه باید آن را به دست بیاورد و در کشتی فرنگی هم هر ۶ سهمیه توسط ملی پوشان کسب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده
  • المپیک شگفتی‌ها
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۴ اردیبهشت
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس