Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:44:45 GMT

تحلیل رسانه روسی؛ سردار آزمون در لیست فروش زنیت نیست

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۰۳۸

تحلیل رسانه روسی؛ سردار آزمون در لیست فروش زنیت نیست

یک رسانه روسی فهرستی از محتمل‌ترین بازیکنان خارجی لیگ برتر فوتبال این کشور که با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا این رقابت‌ها را ترک می‌کنند منتشر کرد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه، ورزش به ویژه فوتبال تحت تاثیر شدید شیوع جهانی ویروس کرونا قرار گرفته و بسیار از باشگاه‌های جهان اقدام به کاهش دستمزدهای بازیکنان و مربیان خود کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتبال روسیه نیز از این قاعده مستنثی نیست و باشگا‌ه‌های بزرگ در اندیشه فروش انبوهی از بازیکنان خارجی با توجه به بحران جهانی ویروس کرونا و همچنین اعمال قانون جدید لژیونرها از فصل آینده هستند.

این روزنامه روسی سپس با بررسی دقیق فهرست بازیکنان خارجی تیم‌های بزرگ لیگ برتر فوتبال این کشور از قرار داشتن امیلیانو ریگونی و سباستین دریوسی (آرژانتین)، مالکوم (برزیل) و برانیسولاو ایوانوویچ (صربستان) در فهرست محتمل‌ترین لژیونرهای ترک‌کننده تیم زنیت سن‌پترزبورگ خبر داد.

سردار آزمون یکی از بازیکنان خارجی تیم زنیت سن‌پترزبورگ محسوب می‌شود که به زعم رسانه روسی با وجود شیوع ویروس کرونا و بحران مالی در فهرست فروش قطعی تیم زنیت قرار ندارد.

کاهش 50 درصدی دستمزد بازیکنان و مربیان زنیت

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سردار آزمون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار آزمون سردار آزمون بازیکنان خارجی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

به گزارش ورزش سه، بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالیکه همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد در باره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899606

دیگر خبرها

  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  • طاهری در بازی تیم‌های سابق سردار آزمون
  • هت‌تریک سردار آزمون مقابل چشم ده‌روسی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • سردار آزمون با هت‌تریک اعلام جنگ کرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می‌گیرد
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد