Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@01:37:40 GMT

اعلام برنامه های بسیج برای گرامی داشت نیمه شعبان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۱۶۱

اعلام برنامه های بسیج برای گرامی داشت نیمه شعبان

فرمانده بسیج ناحیه امام امام صادق (ع) برنامه های بسیج برای گرامی داشت نیمه شعبان را تشریح کرد.

محمد نصر با در نشست خبری فرماندهان بسیج ناحیه امام صادق (ع) و امام رضا (ع) با اشاره به برگزاری برنامه های بسیج جهتبرگزاری جشن نیم شعبان افزود: علی رغم تمامی محدودیت ها نباید اعیاد ماه شعبان را نادیده گرفت؛ البته بنا بر توصیه ستاد مقابله باکرونا، توزیع نذورات و برگزاری جشن ها تعطیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کلیات برنامه های بسیج برای گرامی داشت نیمه شعبان با عنوان “ندایانتظار” از روز چهارشنبه در ۱۴ کاروان به صورت سیار در شهرستان اصفهان به منظور اجرای سرود های خیابانی در مناطق مختلفاستان برگزار می شود. همچنین در ۳۳۰ مسجد شهر نیز به همت پایگاه های بسیج در ساعت ۲۱، ذکر لبیک یا مهدی و مولودی های مناسبتی و نور افشانی بدون تجمعافراد برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج امام صادق خاطرنشان کرد: هنگامی که کشور با مشکلات کمبود اقلام بهداشتی رو به رو شد، نیرو های بسیج وارد میدانشدند و دست محتکراک این اقلام را کوتاه کردن. نیروهای بسیج با تولید اقلام بهداشتی تب بحران کمبود این تجهیزات را در بازارشکستند.

کد خبر 417811

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشن نیمه شعبان ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه آران و بیدگل در این آیین که به همت پایگاه بسیج امام علی (ع) حوزه بسیج کارگری آران و بیدگل برگزار شد گفت: بدون شک کارگران، از وفادارترین اقشار مردم به انقلاب اسلامی هستند و سهم بسزایی در در تولید ورونق اقتصادی دارند.


حجت الاسلام سلیمانی افزود: کارگران همواره حامی عزت و استقلال کشور بوده اند و در سخت‌ترین شرایط دست از حمایت تولید برنداشته وباید دولت از این قشر زحمت کش حمایت کند

دیگر خبرها

  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • تجلیل از کارگران شرکتهای فرش آران و بیدگل
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • رئیس سازمان بسیج: نگاه به ایران بعد از عملیات وعده صادق ارتقا پیدا کرد
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • عملیات «وعده صادق» میخی بر تابوت صهیونیست ها بود