Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-04@13:45:39 GMT

وضعیت نامطلوب ۲ لژیونر ایرانی در بلژیک

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۱۶۲

وضعیت نامطلوب ۲ لژیونر ایرانی در بلژیک

«امید ابراهیمی» و «سعید عزت‌اللهی» ۲ بازیکن تیم یوپن بلژیک وضعیت متفاوتی برای فصل آتی دارند.

به گزارش گروه وررزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که مسابقات فوتبال در نقاط مختلف جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت معلق درآمده است؛ بازیکنان و باشگاه‌ها به فکر این افتاده‌اند تا از همین حالا راجع به اتفاقات فصل بعد خود تصمیم بگیرند و رایزنی‌های لازم را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه الاهلی اعلام کرده که «امید ابراهیمی» بازیکن این تیم که به صورت قرضی در این فصل برای باشگاه یوپن بلژیک بازی می‌کند فصل بعد به قطر برمی‌گردد تا درباره آینده کاری‌اش در این تیم تصمیم گرفته شود.

در سوی دیگر «سعید عزت‌اللهی» دیگر بازیکن ایرانی تیم یوپن اوضاع متفاوتی دارد. سعید در این فصل نتوانسته نظر کادر فنی این تیم را به خود جلب کند و در اکثر مسابقات نیمکت‌نشین و یا سکونشین بود. او به صورت قرضی از روستوف به بلژیک آمده اما اوضاع برایش خوب پیش نرفت. با این حال قرارداد او با تیم روسی فصل بعد به اتمام می‌رسد و به نوعی این هافبک جوان و بلند بالای ایرانی می‌تواند تصمیم جدیدی برای آینده فوتبالی خود در فصل بعد بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ بلژیک کرونا سعید عزت اللهی فصل بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 پس از کلر دالی نماینده ایرلند در پارلمان اروپا، حالا مارک بوتنگا نماینده بلژیکی پارلمان اروپا در نطق تماشایی در پارلمان اروپا به دفاع از حمله ایران به اسرائیل پرداخت. او در پارلمان اورپا گفت: «شما که ایران را به دلیل تلافی حمله به کنسولگری خود تروریست می‌خوانید، آیا حاضرید ارتش اسرائیل را به دلیل قتل 15 هزار کودک، تحریم کرده و آن را تروریست بخوانید؟ با اندک آبروی باقیمانده اروپا بازی نکنید...» این نطق فوق العاده را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • صعود تیم لژیونر‌های ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • تمجید ژاپنی‌ها از شهاب زاهدی/ لژیونر ایرانی مدعی آقای گلی جی لیگ
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • سوپرگل بازیکن ایرانی از فاصله 50 متری در لیگ ژاپن!
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال