Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-05@21:45:07 GMT

کشف ۳۰ هزار ماسک و ۷۰۰۰ گان پزشکی توسط پلیس البرز

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۴۰۳

کشف ۳۰ هزار ماسک و ۷۰۰۰ گان پزشکی توسط پلیس البرز

به گزارش خبرآنلاین استان البرز، سرهنگ نورمحمد فتحی زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اقدامات پلیسی ماموران این پلیس، مشخص شد خانمی با احتکار تعداد قابل توجهی ماسک بهداشتی قصد عرضه آنها به بازار آزاد با قیمت غیرمتعارف را دارد که با توجه به نیازمندی مردم به اقلام بهداشتی در این ایام، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
وی افزود: در ادامه ماموران با تلاش‌های شبانه روزی و به کار گیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی محل دپو ماسک‌ها در شهر تهران شده و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و پلیس امنیت عمومی فاتب به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از آن جا تعداد ۳۰ هزار عدد ماسک بهداشتی احتکار شده کشف کردند. 
 
این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه از شهروندان خواست در صورت اطلاع از وجود هرگونه اقلام احتکاری موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به ماموران اطلاع دهند. 
 
کشف ۷۰۰۰ دست گان پزشکی قاچاق در البرز 
 
فرمانده انتظامی البرز هم از کشف ۷۰۰۰ دست گان پزشکی قاچاق در جاده مخصوص تهران - کرج خبر داد. 
 
سردار عباسعلی محمدیان  اظهار کرد: ماموران  اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در حین گشت زنی در جاده مخصوص تهران-کرج به یک دستگاه نیسان وانت مشکوک شده و دستور توقف آن را صادر کردند. 
 
وی ادامه داد: ماموران در بررسی اولیه خود متوجه شدند که خودرو حامل تعداد زیادی گان یا لباس یک بار مصرف مخصوص پزشکان و پرستاران است که با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به پلیس آگاهی منتقل شد. 
 
این مسئول توضیح داد: در بازرسی از خودرو توقیف شده، هفت هزار دست گان پزشکی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف که پس از تکمیل پرونده، تحویل مراجع ذی ربط شد. 
 

سردار محمدیان گفت: ارزش اموال مکشوفه توسط کارشناسان هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

48

کد خبر 1373946

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز گان پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • کشف پراید سرقتی در جاده طبس
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب