Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:37:04 GMT

زلاتان تصمیمش را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۴۰۴

زلاتان تصمیمش را گرفت

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان تصمیم دارد فصل آینده هم به دوران بازیگری‌اش در ایتالیا ادامه دهد.

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ تصمیم گرفته که به دوران بازیگری‌ خود در ایتالیا ادامه دهد، حتی اگر برای تمدید قراردادش با باشگاه میلان به توافق نرسد.

ایبرا ژانویه امسال پس از پایان قراردادش با تیم لس‌آنجلس گلکسی به میلان پیوست و در مدت کوتاهی که از حضورش در این تیم می‌گذرد تأثیر بسزایی بر عملکرد این تیم گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

کلاس آنلاین آموزشی زلاتان برای پوگبا +عکس

با توجه به تعلیق سری A به دلیل شیوع کرونا در ایتالیا، ممکن است فصل جاری ناتمام بماند اما طبق ادعای گاتزتا، ابراهیموویچ نمی‌خواهد به این شیوه به حضورش در سری A پایان دهد. این نشریه همچنین نوشته است که میلان در تلاش است که قرارداد بازیکن 38 ساله‌اش را تمدید کند اما خود ایبرا ترجیح می‌دهد که همه گزینه‌هایش را ارزیابی کند و سپس تصمیم بگیرد.

ایوان گازیدیس، مدیراجرایی باشگاه میلان در طول فصل چند بازیکن تیم که حقوق‌های بالایی دریافت می‌کردند را فروخت اما ابراهیموویچ به دلیل عملکردش موردی استثنا بوده است. با این حال باشگاه هنوز با ستاره سابق اینتر و یوونتوس درباره آینده مذاکره نکرده است و این احتمال وجود دارد که ستاره سوئدی به خاطر اخراج زونیمیر بوبان، مدیر ورزشی باشگاه (کسی که او را به میلان برگرداند) حاضر به ماندن در روسونری نشود. گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که ابراهیموویچ از رویکرد باشگاه در قبال بوبان ناراحت است و اگر پیشنهاد خوبی از سایر تیم‌های ایتالیایی دریافت کند احتمال خروجش از سن‌سیرو وجود دارد. او تا پایان فصل جاری با میلان قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید فوتبال زلاتان ایبراهیموویچ سری A ایتالیا آث میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی

سرمربی فعلی میلان شانس بیشتری نسبت به کونته برای نشستن روی نیمکت ناپولی دارد.

طرفداری | استفانو پیولی احتمالاً فصل آینده دیگر سرمربی میلان نخواهد بود اما ممکن است باز هم او را در سری آ ببینیم.

به گزارش اسکای ایتالیا، ناپولی که در فصل جاری سه مربی مختلف را روی نیمکتش دید، در تابستان 2024 با مربی جدیدی قرارداد امضا خواهد کرد. با توجه به جدایی احتمالی استفانو پیولی از میلان در پایان فصل، این سرمربی به گزینه اصلی ناپولی برای هدایت این تیم در فصل آینده و جانشینی فرانچسکو کالزونا تبدیل شده است. به خصوص که اورلیو دی لورنتیس احساس می کند می تواند پروژه ای طولانی مدت را با این سرمربی 58 ساله آغاز کند.

وینچنزو ایتالیانو نیز یکی از سرمربی های مد نظر ناپولی است اما سرمربی فیورنتینا در حال حاضر کاملاً روی پایان فصل تمرکز کرده، به خصوص که آن ها بازی های مهمی در لیگ کنفرانس اروپا دارند و در نتیجه انتظار نمی رود به این زودی با تیمی پای میز مذاکره بنشیند. دو سرمربی دیگری که به نیمکت ناپولی لینک شده اند، جان پیرو گاسپرینی و آنتونیو کونته هستند. به نظر می رسد سرمربی آتالانتا بدون توجه به این علاقه، در برگامو خواهد ماند. مذاکرات بین ناپولی و کونته نیز در مرحله پیشرفته ای قرار ندارد، به خصوص که عقد قرارداد با این سرمربی ایتالیایی هزینه زیادی خواهد داشت و اورلیو دی لورنتیس باور دارد سرمربی سابق یوونتوس و اینتر مناسب یک پروژه بلند مدت نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • میلان و مذاکرات ابتدایی با سرجیو کونسیسائو
  • بایرن مونیخ در حال بررسی شرایط خولن لوپتگی!
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • زلاتان ابراهیموویچ: هنوز هم بهترین هستم؛ به خاطر بچه‌هایم تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفتم
  • قهرمانی میلان در سری آ ایتالیا با برتری 1-0 مقابل آاس رم (2004/5/2) / فیلم
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب برتری 3-0 مقابل منچستریونایتد (2 می، 2007) / فیلم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم