Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی گفت: در سال جهش تولید همچنان نیاز به اخذ مجوز از معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای صادرات محصولات لوله و پروفیل فولادی است. تاریخ انتشار: 14:42 - 19 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۷۶۸

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، امیرحسین کاوه اظهار کرد: طی تماس صورت گرفته از سوی سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی با وزارت صنعت، معدن و تجارت، در سال جهش تولید همچنان نیاز به اخذ مجوز از معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای صادرات محصولات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل فولادی افزود: هم اکنون فقط مرز افغانستان برای صادرات باز است و تا فرایند صدور مجوز صادرات برای تولیدکنندگان از معاونت معدنی مجوز طی شود، احتمالا این مرز صادراتی نیز به روی صادرکنندگان ایرانی بسته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: رشد ۳ برابری صادرات وزنی در مقایسه با واردات

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صادرات اخبار اقتصادی لوله و پروفیل فولادی وزارت صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ­آمار‌های وزارت نیرو نشان می‌دهد که برای اجرای طرح احداث سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا،  ۱۸۰۰ نفر مشغول به فعالیت بوده‌اند که ۴۰۰ نفر آن متخصصین ایرانی و ۱۳۷۰ نفر از کشور سریلانکا و دیگر نفرات از سایر کشور‌ها بوده‌اند.

مقصودی معاون منابع انسانی و پشتیبانی این طرح می‌گوید: در حین اجرای طرح تلاش کردیم که مباحث تخصصی مربوط به توان فنی و مهندسی را به مهندسان سریلانکایی منتقل کنیم تا زمانی که حضور ایرانی‌ها در سریلانکا پایان یافت، خودشان بتوانند نیروگاه و سد را مدیریت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • صادرات محصولات پتروشیمی یک میلیون تن افزایش یافت
  • گاز ایران به چین هم می‌رسد؟
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند