Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:02:39 GMT

محدودیت‌های ورودی به خراسان رضوی همچنان ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۴۳۹

محدودیت‌های ورودی به خراسان رضوی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‎حسینی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان که در محل سالن شهید باهنر استانداری برگزار شد، ضمن قدردانی از کادر درمانی و مدیران دانشگاه‌های علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده همچنان خراسان رضوی در وضعیت قرمز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه سیاست‌های محدودکننده در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان ادامه خواهد داشت، افزود: همانطور که در ستاد ملی مقابله با کرونا هم مصوب شد، محدودیت‌های خارج از استانی همچنان به قوت خود باقی‌ست.

وی تصریح کرد: بر اساس نظر پزشکان، در صورتی که تجمعات کاهش پیدا کند و زنجیره انتقال قطع شود، قطعاً در پیشگیری از مبتلا به ویروس کرونا تأثیرگذار خواهد بود.

رزم‌حسینی در ارتباط با توزیع بسته‌های معیشتی گفت: ۳۰۰ هزار بسته معیشتی در سطح استان پیش‌بینی شده است که بخشی از آن در اختیار جامعه هدف قرار گرفته و مابقی هم توزیع خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل کم ریسک می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، دانشگاه علوم پزشکی پروتکل‌های بهداشتی مربوط به نحوه چگونگی فعالیت این واحدها را با جزئیات مشخص می‌کند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین نظارت بر اصناف برای اجرای پروتکل‌های ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی، بر عهده تعزیرات، اصناف و پلیس نظارت بر اماکن خواهد بود.

رزم‌حسینی ضمن تشکر از مردم استان برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به‌ویژه در روز طبیعت گفت: فرهنگ مربوط به رفتار اجتماعی باید توسط رسانه‌ها و صداوسیما مرکز استان تبلیغ شود تا مردم در خانه‌ها بمانند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا تعزیرات خراسان رضوی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی طبیعت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  در چند روز گذشته چند شهرستان استان بدخشان افغانستان شاهد تجمع و اعتراضات مردمی بود اعتراضاتی که به دنبال تخریب مزارع کشت شده خشخاش آغاز شد نا آرامی‌ها تا جایی پیش رفت که حکومت سرپرست افغانستان هیاتی برای رسیدگی به این موضوع تشکیل داد و گفت: از تصمیم خود برای مقابله با کشت خشخاش کوتاه نخواهد آمد در همین حال مبارزه طالبان با کشف مواد مخدر و انهدام آن نیز در افغانستان ادامه دارد مسئولان حکومت سرپرست افغانستان می‌گویند: هیچ همکاری از ناحیه جامعه جهانی و کشور‌های منطقه و همسایه برای کشت جایگزین خشخاش در افغانستان انجام نشده است از سویی دیگر به نظر می‌رسد هنوز برخی کشور‌ها به جدیت طالبان برای مقابله با خشخاش با دیده شک و تردید نگاه می‌کنند آمار‌ها از افزایش کشفیات مواد مخدر به ویژه صنعتی از مبدا افغانستان در کشور‌های همسایه و منطقه حکایت دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 


شات لیست
-مولوی حمدالله (معاون فرماندهی پلیس شهرستان غورک استان قندهار)
- عبدالمتین قانع (سخنگوی وزارت کشور افغانستان)
-----

دیگر خبرها

  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • کاهش ورودی به دانشگاه فرهنگیان یک ابرچالش است
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • بارش باران تا روز یکشنبه در خراسان رضوی ادامه دارد
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد