Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@08:16:47 GMT

هیوندای؛ گارانتی خودروهای خود را تمدید کرد!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۵۲۴

هیوندای؛ گارانتی خودروهای خود را تمدید کرد!

در پی شیوع ویروس کرونا، شرکت خودروسازی هیوندای، گارانتی بیش از ۱/۲ میلیون دستگاه خودرو را در سراسر جهان به مدت سه ماه تمدید کرد.

به گزارش پول نیوز، هیوندای موتور ضمانت‌نامه بیش از ۱/۲۱ میلیون دستگاه خودرو در سراسر جهان را برای پشتیبانی از مالکانی که ممکن است در سرویس‌دهی و تعمیر خودروهای خود در طول همه‌گیری ویروس کرونا با مشکل رو‌به‌رو شوند‌، تمدید خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مالکان خودروهای هیوندای در امریکا، دارای ۵ سال یا ۹۶،۰۰۰ کیلومتر ضمانت خودرو و ۱۰ ساله یا ۱۶۰،۰۰۰ کیلومتر ضمانت پیشرانه هستند که اعتبار آن طی دو ماه آینده منقضی می‌شود. هیوندای طی روزهای آینده با کلیه مشتریان واجد شرایط تماس خواهد گرفت.


بری راتزلف، مدیر ارشد بخش مشتریان هیوندای در آمریکای شمالی گفت:

این نمونه‌ی عالی دیگری از چگونگی حمایت ما از مشتری و ادامه دادن تقویت بهترین ضمانت‌نامه در آمریکا است. درحالی‌که اکثر نمایندگی‌های هیوندای برای ارائه خدمات آماده هستند، ما می‌خواهیم مشتریان در بازدید از نمایندگی‌ها برای کار گارانتی و هرگونه خدمات خودرویی احساس راحتی کنند.

هیوندای همچنین تأیید کرده است که هم‌زمان با تعطیلی بسیاری از نمایندگی‌های این شرکت در سراسر ایالات متحده آمریکا، بیشتر بخش‌های خدمات باز هستند. این شرکت خودروسازی همچنین سیاست جدیدی دارد که به مشتریان اجازه می‌دهد به‌جای امضای فیزیکی اسناد، امضای الکترونیکی برای تعمیر وسایل نقلیه صادر کنند.

بیشتر بخوانید:

نرخ انواع هیوندای، از صد تا نهصد میلیون تومان!

هیوندای ورنا 2020 را بشناسید


هیوندای همچنین در سراسر جهان، ضمانتنامه‌هایی را نیز که بین ماه مارس تا ژوئن سال ۲۰۲۰ منقضی می‌شوند، به مدت سه ماه تمدید می‌کند. بیش از ۱/۲ میلیون دستگاه خودروی هیوندای در ۱۷۵ کشور واجد شرایط هستند.

وان‌هانگ چو، معاون اجرایی و رئیس بخش تجربه مشتری شرکت هیوندای موتور در این زمینه گفت:

ما درک می‌کنیم که بسیاری از مشتریان ما در این شرایط ممکن است محدود شوند یا به سرویس‌دهی وسایل نقلیه دسترسی نداشته باشند. با این برنامه‌های ضمانت‌نامه، ما می‌خواهیم خیال خود را درباره واجد شرایط بودن تعمیرات گارانتی و خدمات مرتبط با آن در ماه‌های آینده راحت کنیم. ما نه‌تنها به سلامتی و ایمنی مشتریان خود اهمیت می‌دهیم، بلکه به سلامت و ایمنی وسایل نقلیه آن‌ها نیز اهمیت می‌دهیم.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: هیوندای کره گارانتی ایرانی پول نیوز اخبار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران

عباس علی‌آبادی، وزیر صمت دولت سیزدهم در حاشیه جلسه با کمیسیون اصل نود مجلس و در جمع خبرنگاران گفت یکی از شروط اصلی که برای ارتقای ایمنی خودروها برای خودروسازان داخلی تعریف شده، افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران است.

وزیر صمت از افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران خبر داد

به گزارش گجت نیوز، وزیر صمت از تعیین شرایط جدید برای افزایش ایمنی خودروها توسط خودروسازان خبر داده و گفت از جمله مهم‌ترین شروط جدید، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های ایمنی است.

وی اظهار کرد در مورد تست‌های ایمنی، مقرر شده که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، زیرساخت‌های لازم فراهم شود و یک نظارت دائمی در این حوزه برقرار باشد.

او در ادامه و در اشاره به مسئله واردات خودروهای دست دوم تاکید کرد که آیین‌نامه واردات این خودروها تصویب و در لایحه بودجه هم تعریف شده، اما باید دولت آن را ابلاغ کند. علی‌آبادی با اشاره به انجام فرآیند واردات خودرو برای جانبازان بالای ۷۰ درصد نیز گفت با تامین نیاز این دسته از جانبازان، فرآیند واردات خودرو برای جانبازان ۵۰ تا ۷۰ درصد هم آغاز خواهد شد.

وزیر صمت در بخش دیگری از اظهاراتش، ضمن اشاره به فراهم بودن زیرساخت تامین نیاز بازار در حوزه حمل‌ونقل عمومی از داخل کشور، بیان کرد در حال حاضر ظرفیت تولید ۲۰۰۰ اتوبوس دیزلی و ۲۰۰ اتوبوس برقی فراهم شده، اما اگر سفارش‌ها بیشتر باشد نیز امکان تولید وجود دارد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری، اصلی‌ترین المان‌های اتوبوس‌های برقی به مرحله داخلی‌سازی برسند.

وزیر صمت در ادامه با اشاره به تولید یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو در سال ۱۴۰۲ و اسقاط چهار خودرو فرسوده در ازای هر خودرو وارداتی، هدف‌گذاری امسال صمت برای تولید خودرو را رقم یک میلیون ۷۰۰ هزار دستگاه اعلام کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تکلیف کمیسیون اصل نود به وزارت صمت برای عرضه خودروهای موجود به افرادی که خودرو اسقاط می‌کنند، گفت اولویت با عرضه خودرو برقی به متقاضیان تاکسی‌های فرسوده است. علی‌آبادی در پایان و در اشاره به مسئله پژو پارس نیز اظهار داشت مسئولیت قیمت‌گذاری با شورای رقابت است و وزارتخانه صرفا مجری است. او همچنین ابرازی امیدواری کرد که روند فروش خودرو از طریق سامانه، شتاب بیشتری بگیرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟
  • افزایش مدت گارانتی خودرو در ایران
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • خدمات ترجمه فوری در دارالترجمه رسمی
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز