Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد قاسمی  روز سه شنبه در حاشیه بازدید از ارتباطات موبایلی شهرستان پلدختر اظهار داشت: متاسفانه در سیل مهیب فروردین ماه سال ۹۸ بسیاری از زیرساخت های مخابرات شهرستان پلدختر تخریب شد که تا کنون نیز در این زمینه کمبود های زیادی وجود دارد.

وی افزود: بنابراین در مخابرات منطقه لرستان ارتباطات و ارتباط رسانی به شهرستان پلدختردر اولویت امرو رسیدگی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان: از این رو بر اساس برنامه زمان بندی که در مخابرات ایران مصوب شد، در برش استانی، لرستان برای نخستین بار پیش نویس برنامه های زمان بندی ارتباط های شهرستان پلدختر تدوین شده تا در این شهرستان بازدیدهای لازم به عمل آید.

وی افزود: بنابراین خوشبختانه برنامه های خوبی  برای شهرستان پلدختر تدوین می شود که امید است بتوان این برنامه ها را اجرایی کرد.

قاسمی به مشکلات روستاهای مورانی و واشیان اشاره کرد وگفت: برنامه های خوبی در رابطه با رفع مشکلات مخابراتی این روستاها در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به بازدیدهای انجام شده ارتباطات موبایلی در این روستاها برقرار است و تکنولوژی موبایل از ۳G به ۴G تبدیل شد بنابراین به نظر می رسد، برخی از گوشی های اندروید باید در این مناطق برای استفاده از سیستم قوی ۴G تنظیم شوند.

قاسمی افزود: سرقت کابل هوایی در کل استان صورت گرفته و در منطقه واشیان در روستای چشمه شیرنیزحدود سه هزار کیلومتر کابل هوایی سرقت شده که برای تهیه کابل موردنیاز و رفع این خلا تلاش می شود تا در سریع ترین زمان ممکن ارتباط زمینی نیز در این مناطق برقرار شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات استان لرستان، با توجه به برنامه زمانبندی لحاظ شده، برای ایجاد ارتباطات مناسب در حوزه روستای مورانی قول مساعد داد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا سرقت سیل مخابرات مدیر عامل شرکت موبایل بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهرستان پلدختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی اعلایی بعد از ظهر پنج شنبه در دیدار با مردم دهستان دسجرد سفلی اظهار داشت: مسائل و مشکلات مهم مطرح شده در این جلسه مورد توجه مسئولان استان قزوین دارد و تمامی دستگاه‌های ذیربط به آن اشرافیت دارد.

وی افزود: متأسفانه استان قزوین در حوزه اعتبارات و زیرساخت‌هایی از جمله راه به دلیل تأخیر در استان شدن با کمبودهای متعددی همراه است و امروز با توجه به بودجه‌های محدود و هزینه‌های بالاتر پرداختن به این مسائل و مشکلات زمان بر است.

اعلایی گفت: البته در کنار تمامی محدودیت‌ها تلاش می‌شود با منابع و امکانات موجود به شکل ویژه و بهینه مسائل در دستور کار قرار گیرد و سعی می‌شود مشکلات در یک بازه زمانی معقول و با توجه به امکانات موجود در مسیر برطرف شدن قرار بگیرد.

کد خبر 6088597

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است
  • ۵۰۰ هکتار از اراضی پلدختر به کشت باقلا اختصاص پیدا کرد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • ۵۶ هزار هکتار از اراضی پلدختر زیر کشت محصولات کشاورزی رفت
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر