Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-09@00:33:08 GMT

سخت‌گیری بیشتر گوگل برای حفظ تناسب اندام

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۷۲۲

سخت‌گیری بیشتر گوگل برای حفظ تناسب اندام

گوگل قصد دارد سخت‌گیری‌های خود برای تناسب اندام را در طراحی مدل جدید ساعت Google fit را افزایش دهد.

 به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شرکت گوگل می‌خواد برنامه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسل جدید ساعت‌های هوشمند Google fit را به گونه‌ای طراحی کند که کاربران به تا حد بیشتری به حفظ تناسب اندام تشویق شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف دنیا و لزوم قرنطینه خانگی، میزان تحرک مردم نیز به شدت کاهش پیدا کرده و افرادی که تا قبل از این شرایط روزانه ساعت‌ها فعالیت بدنی داشتند حالا باید در خانه بمانند و مراقب سلامتی خود و اعضای خانوادشان باشند.

در چنین شرایطی به دلیل کاهش میزان سوخت و ساز بدن در مقایسه با میزان غذای مصرفی، افراد تناسب اندام خود را از دست داده و دچار اضافه وزن می‌شوند. از همین رو گوگل به ساعت جدید خود برنامه‌های سخت‌گیرانه بیشتری را اضافه کرده که کاربران این گجت‌های هوشمند را ملزم به حفظ تناسب اندام می‌کند.

بر اساس آنچه گوگل اعلام کرده است ساعت جدید این شرکت با سیستم عامل‌های اندروید، iOS و Wear OS هماهنگ خواهد بود. برخی از کارشناسان فناوری معتقدند گوگل ایجاد تغییرات در ساعت هوشمند نسل آینده Google fit را تنها به جزئیات نرم‌افزاری محدود نمی‌کند و قصد دارد از لحاظ سخت‌افزاری نیز این گجت را ارتقا دهد.

گوگل در سایت رسمی فروش ساعت‌های هوشمند خود نوشت: شاید کاربران در روزهای اول استفاده از گوگل فیت جدید تغییرات زیادی را نسبت به گذشته حس نکنند ولی اگر با تلاش در انجام حرکت‌های ورزشی استمرار داشته باشید به خوبی نتایج آن را در حفظ سلامتی و تناسب اندام بدن خود حس می‌کنید.

نباید فراموش کرد که در روزهای قرنطینه با انجام حرکت‌های ساده ورزشی می‌تواند علاوه بر حفظ تناسب اندام میزان ایمنی بدن را برای مقابله با ویروس‌ها نیز افزایش داد.

انتهای پیام/4144/

 

منبع: آنا

کلیدواژه: گوگل ساعت هوشمند تناسب اندام حفظ تناسب اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید

برای یک تجربه تعاملی‌تر از Google Photos آماده شوید، زیرا تحقیقات جدید در مورد آخرین به روز رسانی این برنامه نشان می‌دهد که ویژگی شایعه شده "My Week" می‌تواند به شما و دوستانتان اجازه دهد که عکس‌ها و ویدیو‌های به اشتراک گذاشته شده را "لایک" کنید که این تغییر بزرگی برای Google Photos به شمار می‌رود و به شما کمک می‌کند تا خاطرات خاص خود را سازماندهی و بازیابی کنید.

از ماه فوریه، ویژگی My Week به عنوان روشی جدید برای به اشتراک گذاشتن نکات برجسته زندگی روزمره شایع شده است، به گونه‌ای که این قابلیت امکان می‌دهد تا به جای ارسال عکس‌ها یا ویدیو‌های فردی به یک چت گروهی، مجموعه‌ای از بهترین لحظات خود در هفته گذشته را ارائه و مستقیماً برای مخاطبین انتخابی خود ارسال کنید.

این ویژگی به موضوع لایک کردن عکس‌ها و ویدیو‌ها ابعاد کاملاً جدیدی می‌افزاید، زیرا PiunikaWeb ارجاعات نمادین خاصی را به نمایش گذاشته است که این عملکرد را پیشنهاد می‌کند، و به نظر می‌رسد که شما می‌توانید با عکس‌ها و ویدیو‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان و خانواده خود تعامل داشته باشید. 

دفعه بعد که عکس یا ویدیویی می‌گیرید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد، می‌توانید با استفاده از My Week به راحتی آن را در به‌روزرسانی هفتگی خود بگنجانید و عکس‌العمل‌های مثبت عزیزانتان را ببینید که این موضوع گوگل فوتو را جذابتر می‌کند.

به خاطر داشته باشید که "My Week" هنوز در دست توسعه است، و مشخص نیست که گوگل چه زمانی به طور رسمی آن را منتشر خواهد کرد، به علاوه، عملکرد آن ممکن است بین آنچه اکنون در کد موجود است و آنچه در واقع در هنگام انتشار برای عموم گنجانده شده است، تغییر کند. 

این نگاه گذرای اولیه نشان می‌دهد که Google Photos به دنبال تعاملی‌تر کردن تجربه اشتراک‌گذاری است، که می‌تواند خطوط فاصله بین یک آلبوم عکس شخصی و یک شبکه اجتماعی کوچک را برای نزدیک‌ترین حلقه شما محو کند. در هر صورت باید منتظر باشیم تا ببینیم چه زمانی این ویژگی راه اندازی خواهد شد وکاربران Google Photos چگونه از آن استفاده خواهند کرد.

منبع: Youm۷

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • کاروان ایران راهی سیبری شد؛ جدال غول‌های پاورلیفتینگ در کراسنویارسک
  • «چت‌ جی‌پی‌تی» به دنبال تصاحب جایگاه گوگل
  • آشنایی با پزشکی ترمیمی
  • عکس| گوگل هم سانسورچی شد
  • نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید