Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشید دریکوندگفت: بیش از یک هزار بسته معیشتی در قالب طرح فرشتگان رحمت بین خانواده های نیازمند در سطح استان توزیع شد.

 به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ دریکوند در گفت وگو بارسانه ها ، اظهار کرد: از ابتدای بحران ویروس کرونا در سطح استان حوزه داوطلبان با توجه به نقش حمایتی و ارتباط خود با افراد خیر توانست خدمات بسیار خوبی را در بحث مبارزه با ویروس کرونا در سطح استان به انجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: توزیع بیش از ۱۳۰۰۰ هزار ماسک به همراه بیش از ۹۰۰۰ هزار ژل ضدعفونی به  لوازم بهداشتی نظیر مایع دستشویی، ظرفشویی و ضدعفونی تنها بخشی از خدمات حوزه داوطلبان به افراد نیازمند بود ضمن این که در قالب طرح نیابت از افراد سالخورده نیز سرکشی شد.

 دریکوند تصریح کرد: اعضای داوطلبان علاوه بر کمک های معیشتی با همت و تلاش شبانه روزی خود بسیاری از معابر و خیابان های شهر های استان را نیز ضدعفونی و گندزدایی کردند و در سطح روستاها نیز با همکاری خانه های هلال اقدامات خوبی در بحث مقابله با کرونا صورت گرفت.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: ضد عفونی ۱۵۴ مسجد، 4 زندان، 2 سرای سالمندان نیز بخش هایی از مبارزه اعضای داوطلب در بحث مقابله با ویروس کرونا بود.

دریکوند خاطر نشان  کرد: یکی دیگر از خدمات حوزه داوطلبان مشارکت در طرح پایش سلامت و غربالگری و طب سنجی مسافران در ۲۵ ایستگاه هم پا با اعضای امداد و نجات و جوانان بود که در این بخش نیز توانستند خدمات خوبی را ارائه دهند

 

 وی گفت: تمهیداتی اندیشیده شد که31 پزشک داوطلب ما به صورت آنلاین پاسخگوی نیاز بیماران باشند که در این راستا به بیش ده هزار نفر خدمات ارائه شد.

 معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر لرستان افزود: تا پایان بحران کرونا در سطح استان جهت حفظ سلامت مردم فعالیت های خود را با قدرت بیشتر ادامه خواهیم داد که در این راستا کارگاه های تولید ماسک در شهرستان ها ایجاد شده است تا به صورت رایگان در اختیار مردم قرار بگیرد.

دریکوند اظهار کرد:هموطنان می توانند از طریق کد دستوری #112* نیز می‌توانند کمک های نقدی خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران جمعیت هلال احمر سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت

فاطمه علیزاده همسر شهید حسین دیبایی گفت: در آستانه دوازدهمین سالگرد شهادت شهید بزرگوار ۶۰ بسته معیشتی تهیه و در میان اقشار نیازمند شهر رشت توزیع کردیم.
وی با بیان اینکه ادامه راه شهدا و حفاظت از خون شهدا نیازمند نگاه ویژه است افزود: امروز کمک به خانواده‌های نیازمند به معنی ادامه دادن راه شهداست.
همسر شهید دیبایی به خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار اشاره کرد و افزود: کمک به همنوع و دست گیری از نیازمندان یکی از خصوصیات بارز این شهید بزرگوار بود.
این بسته‌های توزیع شده شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، بسته چای، صابون، شامپو و دستمال کاغذی بود.
شهید حسین دیبایی سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت المقدس ۵ در منطقه مریوان بر اثر برخورد خمپاره در نزدیکی اش از ناحیه کمر قطع نخاع و جانباز شد و در سال ۱۳۹۱ پس از تحمل و رنج فراوان ناشی از آن به درجه‌ی رفیع شهادت نائل آمد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد