Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  سعید ترکزاده سرپرست اوقاف وامورخیریه شهداد از حمایت اوقاف با اهداء بسته‌های مواد غذایی در شهداد خبرداد و گفت: ارزش ریالی هر بسته پنج میلیون ریال بوده  که از محل کمک‌های خیرین و نیات واقفین خیر اندیش تامین شده است.

او با بیان اینکه در این مرحله ۵خانوار که باهماهنگی نهاد‌های زیر ربط شناسایی و معرفی شدند مشمول این طرح گردیدند اظهار امیدواری کرد: با کمک خیرین در آینده افراد بیشتری در این طرح از خدمات وقف بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهدادگفت:این بسته‌ها شامل اقلامی از قبیل:قند، روغن، ماکارانی، چای، مرغ و حبوبات بوده اند، که توسط فعالان مرکز افق آستان مقدس امامزاده زید (ع) شهداد و با هماهنگی اوقاف تهیه و توزیع گردید.

ترکزاده با بیان اینکه، پیوست فرهنگی این بسته‌ها تراکت تبلیغاتی حدیث کساء در حمایت از پویش قرائت این حدیث شریف در روز نیمه شعبان بوده است تصریح کرد: بانوان سرپرست خانوار، زوج‌های جوان و فرزندان طلاق از مشمولین این طرح بوده اند.

سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهداد تاکیدکرد:اگر نقش وقف در زندگی مردم ملموس باشد و نیات واقفین در مسیر واقعی خودش قرار گیرد قطعا در آینده افراد بیشتری نسبت به این سنت حسنه اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام /ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ دانش آموزان هم ضمن فرا گرفتن درس عملی نوعدوستی و انفاق از معلم هایشان به تقدیر از محبت و همدلی آن‌ها پرداختند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • معلم‌های سیروان و سرمشق دستگیری از نیازمندان
  • وطن من | کلوت‌های شهداد کرمان
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب