Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:56:07 GMT

رفتار مردم ایالات متحده سوژه کمدین آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۸۳۳

رفتار مردم ایالات متحده سوژه کمدین آمریکایی

  گزارش کامل گزیده‌خبرهای «تابناک جوان» را بخوانید.

 

واکنش کارگردان پایتخت به حواشی قسمت آخر   دندان هایتان را در خانه جرم گیری کنید   دختران بیشتر از پسران به دنبال دوست‌یابی مجازی   بلایی که دختران رضا صادقی در قرنطینه به سرش آوردند!   چگونه اخبار واقعی را در فضای مجازی دنبال کنیم؟   جهش ویروس کرونا یا مخفی‌کاری چینی‌ها؟   چگونه اسباب‌بازی‌های کودکان را ضدعفونی کنیم؟     آیا استرس موجب بیماری می‌شود؟     فیلمی از لحظه دلنشین پخش اذان در آلمان       سلب میزبانی از تیم‌های ایرانی در آسیا به علت انتشار یک خبر!     رفتار عجیب مردم ایالات متحده سوژه کمدین آمریکایی .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت سریال پایتخت سیروس مقدم کروناویروس ایالات متحده آمریکا لیگ قهرمانان آسیا آلمان استرس کودکان چین رسانه ملی رضا صادقی تابناک جوان کروناویروس مناجات شعبانیه جهش تولید محمد باقر صدر حسن نوروزی روز جهانی بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند

وال استریت ژورنال گزارش داد که ایالات متحده هواپیما‌های نظامی از جمله جت‌های جنگنده و هواپیما‌های بدون سرنشین خود را از امارات متحده عربی به قطر منتقل می‌کند. 

به گفته مقامات آمریکایی ناشناس، این اقدام نتیجه تصمیم امارات متحده عربی است که به آمریکا اجازه نمی‌دهد از پایگاه هوایی الظفره در ابوظبی به یمن و عراق حملات هوایی انجام دهد.

گفته می‌شود که ایالات متحده این تجهیزات را به پایگاه هوایی العدید در قطر منتقل می‌کند، جایی که استفاده از آن محدودیتی نخواهد داشت. 

به گفته این مقامات امارات از بیم آنکه به همکاری با آمریکا در حمله fه عراق و یمن متهم نشود و هدف حمله نیرو‌های مقاومت قرار نگیرد، از آمریکا خواسته جنگنده‌های خود را به پایگاه دیگری منتقل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند
  • آستین: نیرو‌های روسیه در نیجر به نیرو‌های آمریکایی دسترسی ندارند
  • جنگنده‌های آمریکا از پایگاه امارات به قطر منتقل شدند
  • سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس نقاب دروغین حقوق بشر را از چهره ایالات متحده انداخت
  • اکثر آمریکایی‌ها تیک‌تاک را به عنوان ابزاری برای نفوذ چین می‌بینند
  • کاوشگر ماه چین به سمت پنهان قمر می‌رود
  • پشت پرده تصمیم رئیس جمهور چین برای ملاقات با وزیر خارجه آمریکا / توسعه و تقویت اقتصادی، راهکار چین برای مقابله با تحریکات آمریکا / چین بر جذب سرمایه گذاری خصوصی از آمریکا متمرکز است
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • ایروانی: آمریکا تنها مانع تحقق آرمان شریف مردم فلسطین است
  • ادعای کاخ سفید مبنی بر اعطای پناهندگی به برخی آوارگان فلسطینی