Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@06:16:59 GMT

فعالیت بالغ بر ۲ هزار پروژه عمرانی لرستان آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۴۸۶۷

فعالیت بالغ بر ۲ هزار پروژه عمرانی لرستان آغاز می شود

امیری با اشاره به اینکه بالغ بر ۲ هزار و ۱۰ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی در لرستان در دست اقدام است، گفت: فعالیت پروژه های عمرانی با رعایت توصیه های بهداشتی از ۲۳ فروردین آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،« گودرز امیری» امروز در جمع خبرنگاران از آغاز فعالیت پروژه های عمرانی تا شنبه آینده خبر داد و گفت: فعالیت های عمرانی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت توصیه های بهداشت فردی و محیطی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان اظهار داشت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور پروژه های عمرانی به منظور رعایت مسائل بهداشتی و فاصله اجتماعی تعطیل شد که بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر گردید این پروژه ها حداکثر تا شنبه هفته آینده فعالیت خود را از سر گیری کنند.

 

وی افزود: مصوبات این ستاد به دستگاه های اجرایی جهت اجرا ابلاغ و تیم هایی از شورای فنی استان به منظور نظارت بر اجرای این پروژه ها از لحاظ کمی، کیفی و پیشرفت فیزیکی تشکیل شده است.

 

امیری با اشاره به اینکه تعداد ۲۰۱۰ پروژه خرد و بزرگ استان در حال اجراست تصریح کرد: آزادراه خرم آباد _ بروجرد، راه آهن خرم آباد، بزرگراه ازنا _ شازند، خرم آباد _ کوهدشت و خرم آباد _ پلدختر بخشی از این پروژه ها هستند که با دو هزار و صد میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته از سال ۹۸ مجدداً شروع به کار خواهند کرد.

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان اظهار کرد: در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری ( مدظله ) و نامگذاری سال ۹۹ به سال جهش تولید، اعتباری از طریق دولت به استان ابلاغ شد تا پروژه هایی را که در جهت تولید نقش موثر دارند اعلام و در سال جاری تکمیل و به بهره برداری برسند که بر همین اساس طرح های موثر حوزه تولید و امور زیربنایی این بخش در قالب ۲۰۰پروژه به سازمان برنامه و بودجه معرفی، که در صورت تأیید و تأمین اعتبار تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

 

وی بیان کرد: در بخش حوادث سیل فروردین ۹۸ با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر چهار هزار و پانصد میلیارد تومان به حوزه های مختلف تسهیلات بلاعوض و اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان اختصاص داده شد.

 

معاون امور عمرانی استانداری لرستان اظهار کرد: در بخش مردمی مانند ساخت و ساز و تعمیر ساختمان های آسیب دیده و خسارت های وارد شده به بخش کشاورزی ثبت شده در سامانه به طور کامل تسهیلات پرداخت گردید و پروژه های زیربنایی استان نیز با نهصد میلیارد تومان اعتبار مصوب که از این مبلغ حدود هفتصد و هشتاد میلیارد تومان تاکنون پرداخت شده، تا پایان سال مالی تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا پروژه های عمرانی میلیارد تومان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزان بارندگی‌های لرستان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز دوشنبه در قالب سامانه بارشی اخیر، اظهار داشت: میزان این بارش‌ها در خرم‌آباد چهار میلی‌متر، بروجرد ۹.۹ میلی‌متر، کوهدشت چهار میلی‌متر، پلدختر ۲.۴ میلی‌متر، دورود ۲.۱ میلی‌متر و الشتر ۱۷.۵ میلی‌متر بوده است.

وی میزان بارش‌ها در نورآباد را ۱۳.۴ میلی‌متر، رومشکان ۱۲.۴ میلی‌متر، چگنی ۳.۸ میلی‌متر، «ایمان آباد» ۱.۳ میلی‌متر، «سیلاخور» چهار میلی‌متر، «ریمله» ۱۲.۵ میلی‌متر و «شول آباد» ۳.۸ میلی‌متر اعلام کرد.

مدیرکل هواشناسی لرستان میانگین بارش‌ها تا این لحظه در استان را ۵.۷ میلی‌متر عنوان کرد.

کد خبر 6098092

دیگر خبرها

  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • دسترسی بزرگراه همت غرب از بزرگراه چمران شمال
  • توسعه طرح‌های راه‌سازی در استان بوشهر از اولویت‌ها است
  • همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان