Web Analytics Made Easy - Statcounter

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، بعد از تعطیلات ناشی از ویروس کرونا به کشورش برگشته تا دوره سربازی اجباری خود را بگذراند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام که برای گذراندن دوره آموزشی سربازی به کشورش بازگشته برای شرکت در تمرین مقابله با حمله شیمیایی آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام بعد از توقف و تعلیق رقابتهای لیگ برتر به دلیل بحران ناشی از اپیدمی ویروس کرونا به کشورش برگشت تا از این فرصت برای پشت سر گذاشتن دوران آموزشی سربازی اجباری خود استفاده کند.
بر اساس گزارش‌ها سون در این دوره آموزشی، تمرینات دشواری را پشت سر خواهد گذاشت که دوره آمادگی مقابله با حملات شیمیایی یکی از آنها است. این دوره آموزش فشرده سه هفته‌ای، مقابله با حملات شیمیایی، مانور با آتش واقعی و پیاده‌روی سی کیلومتری با تجهیزات کامل انفرادی را شامل می‌شود.

در کره‌‌جنوبی طبق قانون تمام شهروندان مرد که از نظر بدنی سالم هستند باید به مدت دو سال دوران سربازی اجباری را پشت سر بگذارند. البته سون بعد از آنکه با پیراهن تیم ملی امید کره موفق شد در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ مدال طلای فوتبال را بدست بیاورد از پشت سر گذشتن دوره سربازی معاف شد ولی حتی کسانی که از سربازی معاف می‌شوند در کره باید دوره آموزش نظامی را پشت سر بگذارند.

باشگاه تاتنهام روز دوشنبه تایید کرد که سون با استفاده از فرصت پیش آمده در نتیجه بحران کرونا و تعلیق لیگ برتر به کره برگشته تا دوران آموزشی خود را پشت سر بگذارد. سون که در حال حاضر در کره به سر می‌برد ولی در قرنطینه خانگی است از روز ۲۰ آوریل خود را به یک واحد تفنگداران دریایی مستقر در جزیره ججو معرفی کرده و دوره آموزشی را آغاز خواهد کرد.

رسانه‌های کره جنوبی به نقل از سخنگوی سپاه تفنگداران دریایی این کشور اعلام کرد که سون نسبت به سایر سربازان دوره آموزشی یک دوره فشرده‌تر و کوتاه‌مدت‌تر را پشت سر خواهد گذاشت. از جمله تمرینات او در این دوره به آموزش انضباط نظامی، مانورهای رزمی و دوره مقابله با حملات شیمیایی، میکروبی، هسته‌ای اشاره شده است.

در ویدیویی که به این مناسبت در کره جنوبی منتشر شده گروهی از سربازان این کشور در حال ورود به یک اتاقک گاز دیده می‌شوند. سربازان بعد از چند دقیقه از اتاقک بیرون آمده و در حالیکه با بطری‌های آب سر و صورت خود را می‌شویند سعی می‌کنند نفس عمیق بکشند.

سخنگوی تفنگداران دریایی کره جنوبی درباره شرایط دوره آموزشی برای سون و دیگر هم‌رزمانش گفت:

” کسی که وارد ارتش می‌شود باید بتواند تیراندازی کند، در اتاق گاز نفس بکشد، در رزم شرکت کند و در میدان سینه‌خیز رفتن را تمرین کند. سون مثل سایر همرزمانش در یک پیاده‌روی سی کیلومتری با حمل چهل کیلوگرم بار شرکت خواهد کرد. البته سربازان در این دوره آموزشی فاصله لازم را از هم رعایت خواهند کرد تا کسی به ویروس کرونا مبتلا نشود”.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اخبار تیم ملی کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی سون هیونگ مین دوره آموزشی کره جنوبی پشت سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۴۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند

ابراهیم احدی در همایش آموزشی – توجیهی حجاج استان اردبیل در مصلی اردبیل اظهار کرد: این حجاج در قالب ۷ کاروان روز‌های ۱۲ و ۱۳ خردادماه راهی سرزمین وحی خواهند شد که امسال عزیمت کاروان حجاج از فرودگاه اردبیل به صورت مستقیم به فرودگاه مدینه خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: امروز در قالب همایش توجیهی – آموزشی سعی کردیم تا حجاج را بیشتر با مناسک و آداب حج آشنا کنیم که شامل انجام طواف، اقامه نماز در مکان‌های معنوی و همچنین انجام اعمال سعی بین صفا و مروه بود.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل گفت: دوره‌های آموزشی متنوعی در شهرستان‌ها برگزار شده و ما به صورت تجمیعی و متمرکز امروز شاهد برگزاری این دوره معنوی بودیم.

احدی افزود: زمان بازگشت حجاج از طریق فرودگاه جده به اردبیل ۱۵ و ۱۶ تیرماه خواهد بود که امیدواریم با صحت و سلامتی حجاج ابراهیمی حج تمتع را به جای آورده و به اردبیل بازگردند.

او ادامه داد: تا اسفندماه مراحل پیش ثبت نام و ثبت نام قطعی حجاجی که سال‌های ۸۵ و ۸۶ ثبت نام کرده بودند انجام شد تا ما آمادگی خود را برای اعزام حجاج اعلام کنیم.

مدیرکل حج و زیارت استان اردبیل تصریح کرد: با حضور روحانیون ۷ کاروان اعزامی به حج از استان اردبیل تلاش مان بر این است تا هماهنگی بیشتر با زائران انجام شده و به دور از هرگونه کوتاهی و خطا بتوانیم حج باشکوهی را با همراهی حجاج به انجام برسانیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ نفر بیمه شده قالی بافی در سرپل ذهاب فعالیت دارد
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • ابلاغ سرفصل‌های دوره توانمندسازی بهره‌برداران بوم‌گردی
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند