Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالقاسم شمس در خصوص تاخیر در واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ گفت: این دو شرکت فرهنگی و ورزشی در زمان انجام اقدامات لازم با مشکلاتی از قبیل تغییرات مدیریتی مواجه بودند که این موضوع باعث تاخیر در همکاری آنها شد زیرا برخی از  اقدامات را باید هیات مدیره تصویب کند تا به مرحله اجرا در آید.

عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: با وجود همه مشکلات و حاشیه‌های موجود در این شرکت‌ها اما با همکاری وزارت ورزش و جوانان و جلسات برگزار شده به نتایج قابل قبولی رسیدیم و امیدواریم تکلیف این موضوع تا نیمه اول سال ۹۹ مشخص شود و از طریق عرضه اولیه در فرابورس کشف قیمت صورت گرفته و عرضه‌های بلوکی در مراحل بعد صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمانی که بحث واگذاری دو باشگاه به صورت جدی مطرح و حتی آگهی شد فقط بحث واگذاری برند همراه با دارایی بود و به هیچ عنوان مساله واگذاری هر یک از شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس از طریق بازار سرمایه مطرح نشده بود اما از مهر ماه سال ۹۸ نحوه واگذاری تغییر کرد و شرکت‌ها در حال واگذاری از طریق پذیرش در بازار سرمایه هستند.

شمس تاکید کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته اقدامات لازم در این زمینه در نیمه نخست سال جاری انجام شد و امیدواریم که کشف قیمت صورت گیرد. وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه بسیار پیگیر است و اقدامات مربوطه را تاکنون برای انجام هر چه سریعتر فعالیت‌ها انجام داده است.

برچسب‌ها سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استقلال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استقلال سازمان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود
  • سرخآبی‌ها خصوصی شدند
  • آیین واگذاری «استقلال» و «پرسپولیس» آغاز شد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • معاون وزیر اقتصاد: امروز استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • معاون وزیر اقتصاد: استقلال و پرسپولیس رسما واگذار شدند
  • سرخآبی‌ها رسماً واگذار شدند
  • راه خصوصی‌ سازی ایران‌ خودرو و سایپا باز می‌ شود؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود