Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:28:03 GMT

مشاهده موارد خفیف کووید-۱۹ در کودکان آمریکایی

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۵۶۳۱

مشاهده موارد خفیف کووید-۱۹ در کودکان آمریکایی

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها (CDC) در آمریکا اعلام کرد: در بیشتر موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در کودکان علائم خفیفی مشاهده شده اما مواردی از مرگ و میر نیز در این گروه سنی گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا در گزارشی که روز دوشنبه منتشر کرد، آورده است: کودکانی که در این کشور به کروناویروس آلوده شده اند اغلب دچار علائم خفیفی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند گزارش‌ها حاکی از آن است که موارد شدیدی از ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در میان کودکان نیز مشاهده و به مرگ دستکم سه کودک منجر شده است.

در این گزارش آمده است که موارد ابتلا به بیماری کووید-۱۹ که در کودکان آمریکایی شناسایی شده کمتر از دو درصد موارد گزارش شده در این کشور است.

به گزارش شبکه خبری CNN، در فاصله دوازدهم فوریه تا دوم آوریل ۱۴۹ هزار و ۷۶۰ مورد قطعی ابتلا به کروناویروس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و از ۱۴۹ هزار و ۸۲ بیماری که سن‌شان عنوان شده، تنها ۱.۷ درصد زیر ۱۸ سال داشته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کروناویروس کووید 19 كودكان آمريكا کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار یونیسف درباره وقوع فاجعه در رفح

صندوق کودکان سازمان ملل(یونیسف) درباره وقوع فاجعه برای بیش از 600 هزار کودک فلسطینی در صورت حمله رژیم صهیونیستی به رفح هشدار داد.

به گزارش ایسنا، با بالاگرفتن احتمالات درباره حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، صندوق کودکان سازمان ملل«یونیسف» درباره پیامدهای این اقدام هشدار داد.

به گزارش الجزیره، فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد سازمان یونیسف هشدار داده است عملیات زمینی در رفح می‌تواند برای بیش از 600 هزار کودک فلسطینی فاجعه بیافریند.

فرحان حق تصریح کرد تقریباً همه کودکان در رفح مجروح یا معلول هستند یا اینکه از سوءتغذیه، آثار بعد از وارد شدن شوک و اضطراب به شدت رنج می‌برند.

براساس گزارش میدل ایست نیوز، این سخنان مقام سازمان ملل در حالی مطرح می‌شود که یک عضو ارشد دموکرات در کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای آمریکا علام کرد: ما بسیار نگران استراتژی نظامی تل‌آویو در غزه هستیم.

در همین رابطه نشریه پالتیکو به نقل از یک مقام آمریکایی نوشت تل‌آویو به دولت بایدن و سازمان‌های امدادی اطلاع داده است که طرحی برای تخلیه ساکنان از رفح تدوین کرده که این طرح شامل انتقال ساکنان از رفح به منطقه المواصی در سواحل غزه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درمان جدید بیماری آلزایمر
  • هشدار یونیسف درباره وقوع فاجعه در رفح
  • عکس/تشکر کودکان غزه ای از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • یک سوم افراد جامعه ابتلا به مشکلات بی‌اختیاری ادرار را تجربه می‌کنند
  • درمان بیماری‌های صرع و تشنج کودکان در ایران
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • هشدار افزایش ابتلا به سرخک در رفسنجان