Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@07:07:45 GMT

تسریع در خدمات دولت الکترونیک برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۰۵۵

تسریع در خدمات دولت الکترونیک برای مقابله با کرونا

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و ضرورت الکترونیکی کردن ارائه خدمات و جلوگیری از حضور مردم در شعب بانک ها، یکی از ویژگی های مثبت این ویروس تسریع در فعالیت های دولت الکترونیک است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از صندوق کارآفرینی امید، «اصغر نوراله زاده» گفت: با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا و ضرورت الکترونیکی کردن ارائه خدمات و جلوگیری از حضور مردم در شعب بانک ها، یکی از ویژگی های مثبت این ویروس تسریع در فعالیت های دولت الکترونیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از الزامات این زمان برای ما فعالیت بانکداری بدون شعبه است و باید به گونه ایی برنامه ریزی کنیم تا در کوتاهترین زمان با  تکمیل پلتفرم ها و زیرساخت های خدمات دولت الکترونیک، مشتریان با حداقل مراجعه به شعب بتوانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی همچنین به بحث دورکاری کارکنان اشاره کرد و گفت: سیستم های مورد نیاز باید به گونه ای طراحی و آماده سازی شود تا بتوانیم جلسات داخلی و بین استانی را بدون حضور مستقیم انجام دهیم و امیدواریم که تا پایان فروردین ماه بتوانیم جلسه مشترک مدیران ستادی و استانی صندوق را به صورت مجازی برگزار کنیم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: به منظور به حداقل رساندن حضور افراد در فضاهای عمومی و سطح شهر در صدد هستیم تا با به روزرسانی و تکمیل سامانه داخلی صندوق، بخشی از فعالیت ها با قابلیت رصد، کنترل و شاخص گذاری به صورت دورکاری توسط کارکنان انجام شود. 

نوراله زاده با اشاره به ضرورت به کارگیری سامانه‌های یکپارچه خدمات دولت الکترونیک گفت: با برقرار شدن ارتباطات دیتابیسی با سایر سازمان های همکار در بحث احراز هویت مانند وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان فنی و حرفه ای و...، احراز هویت و انجام استعلامات لازم به صورت آنلاین انجام خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید صندوق کارآفرینی امید دولت الکترونیک دولت الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • ۳۳ هزار نفر در بوشهر عضو صندوق بیمه روستائیان و عشایر هستند
  • تسهیل خدمات سرمایه‌گذاری از مسیر پنجره واحد الکترونیک در قشم| حجم صادرات و صادرات مجدد قشم به 505 میلیون دلار رسید
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی