Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@22:44:57 GMT

مشکلات زیست محیطی معدن اندریان بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۰۶۲

مشکلات زیست محیطی معدن اندریان بررسی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، جلسه‌ای بررسی مشکلات پیش آمده در رابطه با معدن اندریان و گزارش منتشر شده از تلف شدن احشام ناشی از فعالیت معدن، با حضور رئیس کل دادگستری استان و رئیس سازمان محیط زیست استان تشکیل شد.

در این جلسه با توجه به بررسی‌های به عمل آمده توسط سازمان حفاظت محیط زیست که با استفاده از اساتید دانشگاه تهیه شده بود، این سازمان اعلام کرد که به دنبال نمونه برداری از محل و انجام آزمایشات متعدد از محل تست سموم در معدن مزبور مشکل زیست محیطی که حاکی از فعالیت معدن باشد وجود ندارد، اما به جهت خروج سموم از معدن و به موجب دستور قضایی صادره، عملیات بهره برداری معدن از محل مزبور متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بررسی‌های به عمل آمده در این جلسه مقرر شد تیمی متشکل از نمایندگان رئیس کل دادگستری استان و سازمان حفاظت محیط زیست به قید فوریت از محل مزبور بازدید و نتایج آن جهت انجام مقدمات بعدی گزارش کنند.

48

کد خبر 1373989

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  باقر مهرعلیلو گفت: در این پایش وضعیت زیست محیطی واحدها از جمله نحوه مدیریت پساب تولیدی واحد، استفاده از سیستم آبپاش در فرایند تولید، میزان فضای سبز و  میزان ذرات محیطی واحدها مورد بازدید و بررسی قرار می گیرند.

وی افزود: ۷ واحد شن  و ماسه در شهرستان چایپاره فعال هستند و بر اساس ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده ، در صورت عدم رعایت استانداردهای زیست محیطی مشمول یک درصد عوارض سبز می شوند.
 

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • آزادسازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • کشف و ضبط یک قبضه اسلحه غیر مجاز در منطقه حفاظت شده سفیدکوه خرم آباد
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده است
  • دیوان محاسبات: محیط زیست تکلیف قانونی خود را انجام نداده
  • عدم انجام تکالیف قانونی سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص ارزش‌گذاری مناطق تحت مدیریتش
  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم