Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@18:19:58 GMT

زندان‌های اردبیل عاری از ویروس کرونا هستند

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۱۴۲

زندان‌های اردبیل عاری از ویروس کرونا هستند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، ناصر عتباتی در بازدید از زندان اردبیل اظهار کرد: با پیش‌بینی و پیشگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان دستگاه قضایی و زندان‌های استان و نیز همکاری سایر مجموعه‌ها از جمله استانداری، شهرداری و دانشگاه علوم‌پزشکی مراقبت‌های بهداشتی از جمله ضدعفونی کردن محیط‌ زندان‌ها به صورت مستمر و مداوم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در زمینه نحوه مدیریت زندان‌های استان نیز گفت: بر اساس بخشنامه ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه در خصوص اعطای عفو و مرخصی به زندانیان در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی‌ها انجام و بیش از ۶۸ درصد مددجویان استان با استفاده از امتیازات این بخشنامه در بیرون زندان هستند.

عتباتی افزود: ۲۱۵ نفر از این زندانیان به لحاظ جرایم کم‌اهمیت و بدون سابقه کیفری و نیز به لحاظ شرایط خاص خانواده با استفاده از مرخصی پایان محکومیت آزاد شدند.

 وی همچنین گفت: افرادی که دارای جرایم خشن هستند و آزادی آنها موجب اخلال در نظم و امنیت می‌شود از شرایط بهره‌مندی و استفاده از این امتیازات محروم هستند و این افراد در زندان‌ها می‌مانند هرچند مراقبت‌های بهداشتی در سایه نظارت‌های مستمر و مداوم بر روی این افراد به صورت مطلوب صورت می‌گیرد.

عتباتی افزود: افرادی که با استفاده از این بخشنامه در خارج از زندان هستند از طریق پلیس‌های تخصصی تحت نظارت بوده و در صورت ارتکاب به جرم و تخلف مطابق قانون به شدت با این افراد برخورد می‌شود.

کد خبر 498978 برچسب‌ها استان اردبیل كرونا در ايران زندان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل كرونا در ايران زندان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فضای کار اشتراکی برای کسانی است که ایده جدید یا مهارت مناسبی دارند و می‌توانند به‌صورت فریلنسری یا دورکاری، فعالیت کنند.

به بیان دقیق‌تر، «Coworking Space»، فضا‌های بزرگی هستند که افراد می‌توانند به‌عنوان محل کار از آنجا استفاده کنند. افراد دراین مکان‌ها، میز و قسمت مخصوص به خود را دارند و از امکانات استفاده می‌کنند.

افراد در کنار یکدیگر و دیگر گروه‌های مستقر مشغول به فعالیت می‌شوند برای همین به آن‌ها فضار کار اشتراکی می‌گویند و همین نکته موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

اجاره چنین فضاهایی معمولا ماهیانه و بر اساس تعداد افراد یا میز محاسبه می‌شود. میانگین هزینه ‌ها برای هر نفر بین ۷۵ تا ۲۵۰ هزار تومان است.

این میزان هزینه در مقایسه با  شرایط اجاره فضای کار سنتی، به‌صرفه‌تر است. به همبن دلیل، اغلب افرادی که به‌صورت آزاد پروژه دریافت می‌کنند، به دنبال فعالیت در فضاهای کار اشتراکی هستند.

همیچنین مدیران و کارفرمایانی که پس از راه‌اندازی کسب وکار خود به‌دنبال همکاری با افراد فریلنسر هستند، از فضاهای کار اشتراکی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • خوزستان عاری از بیماری مالاریا
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • فضای کار اشتراکی در زیست‌بوم فناوری و نوآوری چیست؟