Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:22:49 GMT

جزئیات تماشای خروج / قیمت بلیط ۱۲ هزار تومان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۳۲۹

جزئیات تماشای خروج / قیمت بلیط ۱۲ هزار تومان

فیلم سینمایی خروج، بیستمین اثر ابراهیم حاتمی کیا از یکشنبه ۲۴ فروردین  برای اولین بار قبل از نمایش در سینما در فیلیمو عرضه می‏‌گردد. ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از روابط عمومی فیلیمو، با تصمیم مدیران و سازندگان فیلم سینمایی "خروج"،  به دلیل شیوع ویروس کرونا و طولانی شدن حضور مردم در خانه از یکشنبه 24 فروردین این فیلم  به صورت آنلاین و پیش از اکران عمومی سینما وارد شبکه نمایش خانگی می‌‏شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیرساخت‌ها درست باشد فیلم را به شبکه نمایش خانگی می‌فروشم/ این طرح کارشناسی نشده است«ماجرای نیمروز؛ رد خون» در شبکه نمایش خانگیآیا VOD سرنوشت سینمای کشور را تغییر خواهد داد؟/ مردم حق دارند آنچه می‌خواهند را در خانه تماشا کنند

"خروج"  ابراهیم حاتمی‌کیا، به عنوان اولین فیلم سینمای آنلاین، برای حفظ قانون کپی رایت قابلیت دانلود ندارد و مخاطبان می‏‌توانند با پرداخت 12 هزار تومان به مدت 24 ساعت در سرویس VOD فیلیمو، تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا را تماشا کنند.

در خلاصه داستان آمده است : "این فیلم زندگی گروهی پنبه‌کار شهرستانی را روایت می‌کنند که محصول‌شان بر اثر بارش شدید باران آب خورده و وعده‌هایی که به آنها داده شده پوچ درآمده است. این گروه تصمیم می‌گیرند برای اعتراض به وضعیت‌شان نزد هیأت دولت در نهاد ریاست جمهوری بروند."

در این فیلم فرامرز قریبیان، پانته‌آ پناهی‌ها، کامبیز دیرباز، سام قریبیان، محمدرضا شریفی‌نیا، گیتی قاسمی و جهانگیر الماسی به عنوان بازیگران اصلی به ایفای نقش پرداختند.

مخاطبان فیلم سینمایی خروج،  می‏‌توانند برای تماشای این فیلم  به نشانی https://www.filimo.com/r/prkhorooj    مراجعه کنند.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ابراهیم حاتمی کیا اوج شبکه نمایش خانگی سینمای ایران سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ابراهیم حاتمی کیا اوج شبکه نمایش خانگی سینمای ایران سینما ویروس کرونا ابراهیم حاتمی کیا اوج شبکه نمایش خانگی سینمای ایران سینما ابراهیم حاتمی کیا شبکه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی 1715 نفر از شهروندان 15 سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

تماشای شبکه‌های تلویزیونی

40.8 درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، 35.2 درصد شبکه‌ آی‌فیلم  و 21 درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ 58.9 درصد شبکه سه،  50.8 درصد شبکه آی‌فیلم و 30.3 درصد شبکه یک. 69.2 درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

تماشای برخی برنامه‌های تلویزیون

یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد 36.9 درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و 34.7 درصد برنامه زندگی پس از زندگی، 34.2 درصد برنامه محفل، 32.3 درصد برنامه شب خوش، 31.8 درصد برنامه فوتبال برتر، 29.7 درصد برنامه پانتولیگ و 26.5 درصد برنامه معرکه، 24.5 درصد برنامه مهمونی، 21.3 درصد برنامه ماه خدا، 18.8 درصد برنامه ماه من، 17.2 درصد برنامه ایران دوست داشتنی، 16 درصد برنامه پاورقی و 12.1 درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ 53.3 درصد برنامه مردان آهنین و 50.1 درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، 49.4 درصد برنامه محفل، 48 درصد برنامه شب خوش، 46 درصد برنامه فوتبال برتر، 42.9 درصد برنامه پانتولیگ و 38.3 درصد برنامه معرکه، 35.4 درصد برنامه مهمونی، 30.7 درصد برنامه ماه خدا، 27.2 درصد برنامه ماه من، 24.8 درصد برنامه ایران دوست داشتنی، 23.1 درصد برنامه پاورقی و 17.5 درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

پربازدیدترین سریال‌های تلویزیونی

45.4 درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، 23.2 درصد سریال هفت سر اژدها و 20.4 درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که 65.5 درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. 33.5 درصد سریال هفت سر اژدها و 29.4 درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۵۸۹ هزار مخاطب به سینما رفتند/ صدرنشینی «مست عشق»
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • «تشریفات ساده»، تلفیقی از تئاتر و سینما
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی