Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-04@13:00:34 GMT

واتس‌اپ جلوی شایعات مربوط به کرونا را می گیرد!

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۳۷۶

واتس‌اپ جلوی شایعات مربوط به کرونا را می گیرد!

واتس‌اپ به تازگی قابلیت جدیدی را به منظور مقابله با انتشار اخبار نادرست مربوط به ویروس کرونا به جدیدترین نسخه از پلتفرم خود افزوده است. به گزارش پول نیوز، از آنجاکه شایعات و اخبار نادرست متعددی مربوط به ویروس کرونا یا بیماری کووید-۱۹ توسط کاربران در سراسر جهان منتشر و موجب گمراهی و اطلاع رسانی های غلط در میان شهروندان کشورهای مختلف می‌شود، حالا واتس‌اپ که بدون شک بزرگترین و محبوب‌ترین پلتفرم پیام رسان در جهان به شمار می‌رود، اعلام کرده که قابلیت جدیدی را به آخرین نسخه است آپدیت و به روزرسانی خود در ios و اندروید افزوده است تا کاربران بتوانند به راحتی صحت اخباری که از طریق واتس‌اپ برای آنها فشار وارد شده و به میرسد، را بسنجند و آگاه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق گزارشی که در وب سایت indiatoday آمده است، کاربران به منظور بهره مندی از این قابلیت باید به کل کشور فروشگاه‌های آنلاین گوگل پلی استور و اپ استور اپل مراجعه کرده و اپلیکیشن واتس‌اپ خود را به روز رسانی کنند، در این صورت در کنار پیام های فورواردی گزینه و آیکونی دقیقاً در کنار پیام مربوطه وجود دارد که با کلیک و ضربه زدن روی آن ها قادر خواهند بود با سرچ و جستجوی خودکار در گوگل از صحت و درستی آن اطلاع پیدا کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کاربران واتس اپ ویروس کرونا بیماری اخبار واتس اپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، اینستاگرام چند قابلیت تعاملی جدید برای استوری معرفی کرده است که روش‌های اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو را متحول می‌کنند.

براساس گزارش زومیت، جذاب‌ترین قابلیت جدید، Reveal نام دارد. با استفاده از این قابلیت، محتوای استوری تار می‌شود و حالتی رازآلود پیدا می‌کند و مخاطبان تنها با ارسال پیام خصوصی (DM) به شخصی که استوری را منتشر کرده است می‌توانند آن را ببینند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، می‌گوید: «پیام‌های خصوصی بخش مهمی از این پلتفرم هستند و استوری و همین پیام‌ها عامل اصلی رشد اینستاگرام بوده‌اند. قابلیت Reveal گام بعدی در این مسیر است و بدون شک سازندگان محتوا از آن به‌عنوان ابزاری برای افزایش تعامل با استوری‌هایشان استفاده خواهند کرد.»

قابلیت دیگر، Frames نام دارد که یک افکت پولاروید روی تصاویر اعمال می‌کند. بدین ترتیب وقتی کاربران گوشی خود را تکان می‌دهند، عکس ظاهر می‌شود.

اینستاگرام قابلیت قالب‌بندی مبتنی‌بر موسیقی اضافه کرده که به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از الگوها و تیترهایی نظیر «آهنگ مورد علاقه از آلبوم X» یا «اگر تا آخر عمر فقط می‌توانستی یک آهنگ گوش کنی، چه آهنگی انتخاب می‌کردی؟»، آهنگ‌ها را در استوری‌های خود به اشتراک بگذارند. این قابلیت بر پایه‌ی قالب‌های استوری مبتنی‌بر عکس ساخته شده است.

منبع: زومیت

کد خبر 849121 برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام اینترنت

دیگر خبرها

  • قابلیت‌های جدید و جذاب استوری اینستاگرام
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام
  • جدیدترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام + عکس
  • جدیدترین و جذاب ترین قابلیت‌های استوری اینستاگرام | عکس
  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • هشدار پلیس فتا نسبت به شایعات انتخاباتی در خوزستان
  • یکی از قابلیت‌های اسپاتیفای بی‌سروصدا پولی شد
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • قابلیت قدیمی تلگرام به اسنپ‌چت رسید!
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!