Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:36:14 GMT

جمع‌آوری و ساماندهی زباله گردها و کودکان کار در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۱۶۳۷۸

جمع‌آوری و ساماندهی زباله گردها و کودکان کار در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ثمینی امروز سه شنبه در جلسه ویدئو کنفرانس کمیته امنیتی اجتماعی ضمن تشکر از همکاری اقدام خوب بازاریان و دیگر اماکن به منظور مقابله با ویروس کرونا که مبادرت به تعطیلی مراکز خود کردند، اظهار داشت: با توجه به تصمیم ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا اصنافی که فعالیت آنها خیلی ضروری نیست تا پایان هفته باید به تعطیلی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، ادامه داد: برخی از صنوف که مورد نیاز مردم هستند از طرف سازمان صمت دسته بندی و طبق برنامه اتاق اصناف نوبت دهی می‌شوند تا مایحتاج مردم برطرف شود.

جانشین رئیس ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با اشاره به جمع‌آوری و ساماندهی زباله گردها، معتادین متجاهر و کودکان کار به منظور قطع زنجیره انسانی انتقال این ویروس، بیان کرد: وجود این افراد با شیوع بیماری کرونا برای جامعه پرخطرتر از گذشته است؛ از این‌رو و با توجه به تدبیر ستاد ملی و استانی بیماری کرونا، بهزیستی با همکاری نیروی انتظامی و نظارت بهداشت و درمان به منظور مصون‌سازی جامعه و پیشگیری از ابتلاء و انتقال بیماری نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی این افراد اقدام خواهد کرد.

ثمینی، ادامه داد: قطعاً اجرای طرح‌ها و اقدامات ستاد به منظور ریشه کنی این ویروس در سایه همکاری و کمک مردم امکان پذیر است.

وی، تصریح کرد: پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان هفته آینده با آغاز فعالیت بخش عمده‌ای از صنوف و جامعه، به تمامی مراکز ابلاغ خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه زباله کودکان نیروی انتظامی وزارت بهداشت و درمان بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ همزمان با هفته زمین پاک، دانش آموزان و دوستداران محیط زیست در منطقه جاجرود، زباله های رها شده در حاشیه شهر خسروآباد را جمع کردند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند
  • جمع آوری زباله های رها شده در طبعیت جاجرود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب می‌زنند
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌گردها
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • مشارکت مردم بندرانزلی در سامانه هوشمند تفکیک زباله از مبدا
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • سلامت یک جامعه در گرو سلامت یک شهر