Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با مثبت شدن تست کرونا 13 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به ۳۷۹ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی شفیعی در نشست خبری در خصوص آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان تا ساعت 15 امروز اظهار داشت: از ۱۰۷مورد نمونه ارسال شده برای آزمایشگاه، تست ۱۳ نفر شامل ۴مورد بستری، ۴ مورد بیمار سرپایی، ۳ مورد اطرافیان بیمار و دو مورد پرسنل بهداشتی و درمانی با متوسط سن ۶۰ سال در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: از این 13 نفر ۷ مرد و ۶ زن هستند که از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۸ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۲ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۳ نفر هستند و تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون به  ۳۷۹ نفر رسیده است.

وی عنوان داشت: تعداد کادر درمان مبتلاشده از ابتدا تاکنون ۳۷ مورد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد بوده است.

شفیعی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند که در مجموع تعداد ترخیص شده ۲۲۳ مورد است و تعداد افراد بستری در بیمارستان‌ها به‌علت ابتلا به کووید ۱۹ از ابتدا تاکنون ۳۱۲ نفر و ۴۷ نفر هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان بستری هستند.

وی توضیح داد: اختلاف آماری بین ۳۱۲ مورد بستری و  ۳۷۹ مورد مثبت مربوط به مواردی است که جزو کادر درمان یا اطرافیان بیماران به‌صورت سرپایی بوده که تست آن‌ها مثبت شده و با رعایت شرایط در منزل در ایزوله خانگی قرار گرفته‌اند.

مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه تعداد افراد بستری در آی سی یو هم اکنون ۶ نفر است افراد مستقر در نقاهتگاه را ۷ نفر عنوان کرد و گفت:  از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز  2 هزار و 75 مورد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۳ مورد به‌دلیل بیماری حاد تنفسی به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند.

وی متذکر شد: تعداد موارد مشکوک به کرونا از ابتدای اسفند سال گذشته تا به امروز یک هزار و 497 مورد و طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۲ مورد بوده است.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: کووید 19 کرونا بیمار علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۲۴ ساعت گذشته استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۱۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان

  ایوب کرد مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت: پس از بارندگی‌های اخیر یکی از برنامه‌های کاهش ابتلا و همچنین کنترل پشه آنوفل و آئدس (ناقلین بیماری‌های مالاریا و تب دانگ) انجام عملیات سم پاشی منازل در مناطق دارای تبادل جمعیتی بالا با سایر مناطق آلوده و بالا بودن تعداد زیستگاه لاروی پشه است.

وی افزود: در شهرستان سیب و سوران عملیات سم پاشی توسط ۳ تیم در مناطق پرخطر تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برنامه ریزی و اجرا شده است.

  کرد گفت: همچنین در کنار این عملیات زیستگاه لاروی هر روستا بررسی و در صورت مشاهده لارو عملیات لاروکشی انجام می‌پذیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • تداوم حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • آمار دانش آموزان مبتلا به اوتیسم در قزوین رو به افزایش است
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ تن افزایش یافت
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد/ آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۳۵ نفر افزایش یافت
  • رشد ۸ درصدی تعداد کارگاه‌های فعال استان مرکزی
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان